Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Op wie ga je stemmen?

VVD
3
9%
PVV
4
11%
CDA
1
3%
D66
1
3%
Groen Links
1
3%
SP
9
26%
PvdA
Geen stemmen
0%
Christen Unie
Geen stemmen
0%
PvdD
10
29%
50Plus
Geen stemmen
0%
SGP
Geen stemmen
0%
Denk
Geen stemmen
0%
FvD
2
6%
Anders, namelijk......
4
11%
pluk schreef: zo 14 mar 2021, 19:42 Ik stemde altijd PvdD maar twijfelde nu tussen Pvdd, Bij1 en GL.

Bij1 sprak me aan omdat zij op t terrein van dieren vergelijkbaar zijn met PvdD. Verder vind ik diversiteit en inclusiviteit belangrijk. Maar ik vind het programma van Bij1 te veel communistische trekjes hebben. Daarnaast vind ik stemmen op een nieuwkomer lastig. Als ze niet gekozen worden is je stem eigenlijk verloren.
GL past volgens de stemwijzers t beste bij mij.
En toen las ik dit artikel https://www.groene.nl/artikel/geen-tijd ... ste-kansen
Met dit plaatje en toen was ik er uit.
Afbeelding
PvdD heeft aantoonbaar het meest aandacht gevraagd voor het klimaat, voor mij hét belangrijkste onderwerp voor de komende jaren.
Dank voor je duidelijke antwoord.
Het rode potlood ligt op de eetkamertafel. Na heel veel wikken en wegen gestemd op Esther Ouwehand. En ik heb het slechste excuus gebruikt ooit: muzieksmaak :sofa:
Maar ik kwam er gewoon niet uit. 4 van die kiesadviesdingen gedaan op internet en elke keer een andere partijen die boven kwamen.
Maar wat moet het toch een berg kosten al die potloden en al die maatregelen.
Mandarijn schreef: wo 17 mar 2021, 12:20 Het rode potlood ligt op de eetkamertafel. Na heel veel wikken en wegen gestemd op Esther Ouwehand. En ik heb het slechste excuus gebruikt ooit: muzieksmaak :sofa:
Maar ik kwam er gewoon niet uit. 4 van die kiesadviesdingen gedaan op internet en elke keer een andere partijen die boven kwamen.
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Voor het eerst vandaag keihard gelachen! Ik lach je niet uit hoor, toe!
Charlie Angel schreef: wo 17 mar 2021, 12:56 Hier ook onze burgerplicht gedaan, daardoor weer eens in de kerk geweest ook. Afbeelding
Kijk aan, zo kom je nog eens ergens :biggrin2:

Ik heb vandaag het jeugdhonk voor het eerst van binnen bekeken.....en meteen maar even van mijn burgerrecht gebruikgemaakt en mijn stem uitgebracht :)
Ina schreef: wo 17 mar 2021, 13:45 Kijk aan, zo kom je nog eens ergens :biggrin2:

Ik heb vandaag het jeugdhonk voor het eerst van binnen bekeken.....en meteen maar even van mijn burgerrecht gebruikgemaakt en mijn stem uitgebracht :)
Dat bedoel ik, zie je nog eens wat ook. ;D
En dan gelijk stemmen is een extraatje. :biggrin2:
Mandarijn schreef: wo 17 mar 2021, 12:20 Het rode potlood ligt op de eetkamertafel. Na heel veel wikken en wegen gestemd op Esther Ouwehand. En ik heb het slechste excuus gebruikt ooit: muzieksmaak :sofa:
Er zijn slechtere argumenten :biggrin2: tenslotte kan je hieruit denken dat ze ‘out of the box’ kan denken :biggrin2: :biggrin2:

(((En wij krijgen geen potlood als expat stemmer)))
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door