The new gang!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: The new gang!
Dan hebben we Bletta, de IJslandse dame, die heeft als enige een echt wit gezicht en twee hele opvallende vierkante vlekken op haar rechter flank (op de foto zie je daar 1 van):
En Tepla, de Finse dame lijkt een wit kopje te hebben, maar heeft kleur in haar oren en om haar oogje en die is dus vrijwel wit op haar rechterflank)
En Tepla, de Finse dame lijkt een wit kopje te hebben, maar heeft kleur in haar oren en om haar oogje en die is dus vrijwel wit op haar rechterflank)
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ook zo’n leuke spam! Genieten 
En jij denkt dat wij dat allemaal kunnen onthouden
Ik verwacht wel een beetje inzet
Ontbijt:
Gisteren hebben ze de hele dag in de kokosnoot geslapen. Kon ik steeds naar ze gluren. Zo schattig!
Eentje kan ik al onthouden: de muis met het geheel witte hoofd, de BLEekscheet, dat is BLEtta
Hahahaha dat is precies de inzet waar ik naar op zoek waspike schreef: ma 15 mar 2021, 07:38 Eentje kan ik al onthouden: de muis met het geheel witte hoofd, de BLEekscheet, dat is BLEtta![]()
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Jaaaaa ik herken Vlek, als tweede in de rij bij de drinkbak! (Of niet?).
En is het Bletta die drinkt?
Het is nog niet makkelijk hoor...
U gaat door voor de koelkastEef+Stippels schreef: ma 15 mar 2021, 16:21 Jaaaaa ik herken Vlek, als tweede in de rij bij de drinkbak! (Of niet?).
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Vlek met de V voor oVeral Vies; 2xV=2xVlek=Vlek
Maar als je Vlek alleen vanaf de rechterkant ziet kan het ook Spot zijn. Dan werkt het dus niet
Gelukkig heb ik al een koelkast 
Hahaha geweldige ezelsbruggetjes!pike schreef: ma 15 mar 2021, 18:44 Vlek met de V voor oVeral Vies; 2xV=2xVlek=VlekMaar als je Vlek alleen vanaf de rechterkant ziet kan het ook Spot zijn. Dan werkt het dus niet
Gelukkig heb ik al een koelkast
![]()
Vlek haar vlekken op de rechterkan van haar kop zijn lichter van kleur, die van Spot is bijna zwart.
Dat wordt echt te ingewikkeld, dat kan ik niet meer onthouden allemaalKaela schreef: ma 15 mar 2021, 19:16 Hahaha geweldige ezelsbruggetjes!
Vlek haar vlekken op de rechterkan van haar kop zijn lichter van kleur, die van Spot is bijna zwart.
Vlek is f(v)letser van kleur. Spot is “spot on” bijna zwart 
Hopelijk werkt het met meerdere gevlekte muizen net als met 2 of meer honden/kinderen (mannen zal ik maar niet zeggen voor de algehele beeldvorming
) ....als je er 1 roept komt er of niks of alles......dus bij mij blijft het gewoon familie vlek
Ik dacht even hoopvol ze uit elkaar te kunnen houden toen je de dames mooi 1 voor 1 op foto presenteerde.....maar was de draad al weer kwijt bij de ontbijt/drinkfoto's

Ik dacht even hoopvol ze uit elkaar te kunnen houden toen je de dames mooi 1 voor 1 op foto presenteerde.....maar was de draad al weer kwijt bij de ontbijt/drinkfoto's
Oh wat een leuke muisjes zeg, gezellig zo met z'n viertjes!