Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Op wie ga je stemmen?

VVD
3
9%
PVV
4
11%
CDA
1
3%
D66
1
3%
Groen Links
1
3%
SP
9
26%
PvdA
Geen stemmen
0%
Christen Unie
Geen stemmen
0%
PvdD
10
29%
50Plus
Geen stemmen
0%
SGP
Geen stemmen
0%
Denk
Geen stemmen
0%
FvD
2
6%
Anders, namelijk......
4
11%
Ronald schreef: do 11 mar 2021, 21:35 Ik heb net deze gedaan. SP op 1, VVD, PvdA, PvdD, Denk en FvD op 2 en D66 op 3.

Dus nu weet ik het helemaal niet meer...
Hahaha.....dat is wel heel erg veel keuze voor een kieshulp ;D

Ik kreeg ook hier PVDD, Gl op 1 en 2...en hier 50+ op 3 :o .... qua leeftijd klopt het, verder geen idee wie of wat 50+ is
Ik heb hetzelfde gedaan als Kim ;) :biggrin2: Was 1 dag te laat met registreren als buitenland wonende.
Dus heb er verder niet over nagedacht meer aangezien dat geen zin heeft. Over het algemeen heb ik een hekel aan al die politiek (vind het maar een uiterst manipulatief, liegend, hypocriet en narcistisch zooitje en nog veel meer :P )
Dus nu hoef ik niet te kiezen en hoef ik er achteraf ook niet van te balen :biggrin2:

Heb net wel voor de gein de partijenwijzer gedaan 1.pvda 2. sp 3.50+ :biggrin2: Euh geen idee waarom. Maar ik denk dat dat soort hulpjes echt vaak veel te kort schieten.
Bij Kieswijzer, Kieskompas, Ongemakkelijke Kieswijzer en Partijenwijzer komen steeds PvdDieren, GroenLinks en D66 bovendrijven tenminste als ik niet met een ikke-ikke-ikke-mentaliteit de boel invul.
Voor elk van die 3 partijen geldt dat ik het met een aantal standpunten absoluut niet eens of gedeeltelijk niet eens ben. Hoewel ik de vorige verkiezingen niet voor GroenLinks koos, neem ik ze het kwalijk dat ze toen niet in het kabinet zijn gegaan en verder hebben ze echt veeeel te veel randstedelingen op de lijst staan (zeg ik als randstedeling in buitengebied). Vermoedelijk wordt het dus PvdDieren.
SP en de PvdD gaan onze stemmen missen. We mogen niet per post stemmen en we hebben geen zin om na een jaar in quarantaine te zitten alsnog corona op te lopen. We willen niemand anders vragen om het voor ons te doen. Maar ja, het geloof in de politiek was toch al zoek.
Laika schreef: vr 12 mar 2021, 11:54 SP en de PvdD gaan onze stemmen missen. We mogen niet per post stemmen en we hebben geen zin om na een jaar in quarantaine te zitten alsnog corona op te lopen. We willen niemand anders vragen om het voor ons te doen. Maar ja, het geloof in de politiek was toch al zoek.
Dat probleem hadden wij ook.
Gelukkig hebben we vrienden in Buinen die voor ons willen stemmen dus we gaan dit weekend de papieren bij ze in de bus doen. Bij ons in de buurt durfde ik het niet te vragen.......SP is niet echt een partij dier hier goed ligt :biggrin2: .
pluk schreef: zo 14 mar 2021, 17:28 Ik ben uitgezweefd, het wordt gewoon weer PvdD.

En het blijft niet alleen bij stemmen want ik zit op het stembureau. Best spannend maar er worden zoveel maatregelen getroffen dat ik t wel aandurf.
Wat deed je landen?

En wat goed dat je een bijdrage levert aan het stemproces!
src_esther schreef: zo 14 mar 2021, 19:05 Wat deed je landen?
Ik stemde altijd PvdD maar twijfelde nu tussen Pvdd, Bij1 en GL.

Bij1 sprak me aan omdat zij op t terrein van dieren vergelijkbaar zijn met PvdD. Verder vind ik diversiteit en inclusiviteit belangrijk. Maar ik vind het programma van Bij1 te veel communistische trekjes hebben. Daarnaast vind ik stemmen op een nieuwkomer lastig. Als ze niet gekozen worden is je stem eigenlijk verloren.
GL past volgens de stemwijzers t beste bij mij.
En toen las ik dit artikel https://www.groene.nl/artikel/geen-tijd ... ste-kansen
Met dit plaatje en toen was ik er uit.
large_0001.jpg
large_0001.jpg (183.86 KiB) 1273 keer bekeken
PvdD heeft aantoonbaar het meest aandacht gevraagd voor het klimaat, voor mij hét belangrijkste onderwerp voor de komende jaren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door