Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

- pien - schreef: zo 07 mar 2021, 14:58 Tip in onze tv-gids : Anklaget en To verdener. Iets zegt mij dat dit Scandinavisch is :biggrin2: hoera!
Gister keken we de detective op België 2, vanavond beginnen we dan met éen van de twee.
Eigenlijk waren we al Ginny & Georgia aan het kijken, was ik even vergeten.
Gezellige serie!
Cathelijn schreef: di 09 mar 2021, 09:15 Net het tweede seizoen van Rebecka Martinsson gekeken. Een Zweedse politieserie.
Aardige serie. De actrice die de hoofdrol speelt in het eerste seizoen is wel beter dan die in het tweede seizoen acte de présence geeft.
Valt me trouwnes op dat in veel van die scandinavische series de hoofdrolspelers na 1 of 2 seizoenen niet terugkeren. Vast hetzelfde probleem als in NL, wel extra geld, maar dat verdwijnt in de zakken van de producenten in plaats van dat het naar de acteurs en de ondersteunende functies gaat... Net als al dat geld dat momenteel in verband met corona wordt vrij gemaakt voor kunst en cultuur verdwijnt in de zakken van de reeds miljonairs (zoals Joop van den Ende) ipv dat het gaat naar bijvoorbeeld de zzp-ers 'ontslagen' zijn door diezelfde miljonairs...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door