Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Eef+Stippels schreef: vr 05 mar 2021, 09:25Fijn! :)
Helaas is het bruine bokje vanavond overleden. Hij leek te drinken maar dat lukte hem blijkbaar niet. Tijdens de fles bezweek ie. Was vandaag de hele dag werken en het is bij de andere vrijwilliger gebeurd.
Door Eef+Stippels
Mandarijn schreef: vr 05 mar 2021, 19:49 Helaas is het bruine bokje vanavond overleden. Hij leek te drinken maar dat lukte hem blijkbaar niet. Tijdens de fles bezweek ie. Was vandaag de hele dag werken en het is bij de andere vrijwilliger gebeurd.
Ach, wat verdrietig :'(
Door Mandarijn
Eef+Stippels schreef: vr 05 mar 2021, 20:25 Ach, wat verdrietig :'(
Baal er ook echt van. We dachten allebei dat hij goed dronk gisteren, maar dat was dus niet. Nu vraag ik me af of ik niet beter vrij had moeten nemen. Ik woon bijna naast de kinderboerderij en ga na de bevallingen nog vaker kijken dan anders of alles goed gaat en daardoor valt mij vaak op als iets niet klopt en kan dan erger voorkomen.....behalve vandaag dus
Door Eef+Stippels
Mandarijn schreef: vr 05 mar 2021, 20:38 Baal er ook echt van. We dachten allebei dat hij goed dronk gisteren, maar dat was dus niet. Nu vraag ik me af of ik niet beter vrij had moeten nemen. Ik woon bijna naast de kinderboerderij en ga na de bevallingen nog vaker kijken dan anders of alles goed gaat en daardoor valt mij vaak op als iets niet klopt en kan dan erger voorkomen.....behalve vandaag dus
Ja, dat snap ik..

Maar je moet het jezelf echt niet kwalijk nemen hoor! Je kunt niet overal tegelijk zijn.
Door pearlsofpassion
Oh das jammer!

Maar hoe weet je dat hij gestorven is door niet te drinken? Kan toch ook wat anders geweest zijn?
Lijkt me echt heel uitzonderlijk dat een verder gezond babydier met een lieve mama niet genoeg drinkt.
Door Kaela
pearlsofpassion schreef: za 06 mar 2021, 00:37 Oh das jammer!

Maar hoe weet je dat hij gestorven is door niet te drinken? Kan toch ook wat anders geweest zijn?
Lijkt me echt heel uitzonderlijk dat een verder gezond babydier met een lieve mama niet genoeg drinkt.
Daar sluit ik me bij aan. En dan nog, meer dan je best kun je hoe dan ook niet doen. Maar verdrietig is het wel, zo’n jong leven dat het niet red :'(
Door Mandarijn
pearlsofpassion schreef: za 06 mar 2021, 00:37 Oh das jammer!

Vandaag even met de andere vrijwilliger gepraat. Het dode bokje was als 1e geboren en bleef vanaf het begin liggen, liep weinig. Zijn broertje was gelijk het tegenovergestelde. Die liep veel meer. Is vandaag ook een spring in het veld. Echte bokkesprongen maakt ie al. We denken dat er wat onderliggends is geweest
Door Mandarijn
20210307_200857.jpg
20210307_200857.jpg (6.66 MiB) 1598 keer bekeken
Niet de beste foto......maar weer babynieuws van de kinderboerderij. Ging om 20u kijken hoe het met mams ging en de rechtse was net geboren. 10 minuten later kwam het linkse lammetje ter wereld. Daarna een nachtlampje aangedaan, zodat mams rust heeft en de kleintjes kan verzorgen. Beide stonden al snel op de pootjes.
Door Siberienne
Mandarijn schreef: zo 07 mar 2021, 21:08 20210307_200857.jpg
Niet de beste foto......maar weer babynieuws van de kinderboerderij. Ging om 20u kijken hoe het met mams ging en de rechtse was net geboren. 10 minuten later kwam het linkse lammetje ter wereld. Daarna een nachtlampje aangedaan, zodat mams rust heeft en de kleintjes kan verzorgen. Beide stonden al snel op de pootjes.
Aaaah wat lief! Dank voor het delen!
Door Ina
Zo leuk die huppelfrutsels :mbounce: .....hoezo heb ik 4 poten om te lopen, stuiterdestuiter gaat veel beter.....dat geeft zeker een lach op mijn gezicht :)
Er is toch niks zo schattig als in het voorjaar al die jonge aanwas de wereld te zien ontdekken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door