Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Eef+Stippels schreef: ↑zo 07 mar 2021, 21:08 Dat is een mooie gedachte...Ik denk dat hij zeer van jouw atletische dame gecharmeerd was geweest. Hij was sowieso nogal van de dames. Ik heb hem ooit bezig gezien om een newfoundlander dame tot ‘tikkertje spelen’ over te halen. Het lukte niet maar hij haalde wel alles uit de kast.... zo grappig![]()
Siberienne schreef: ↑zo 07 mar 2021, 19:35 Vandaag kwam ik deze tegen
Songteksten
I had to leave for certain
I like to come back now and then
Maybe I'm just returning
So I can leave again
The wind comes softly blowing
From the cold grey sea
She leans into my collar
Starts whispering to me
Go, love, if you're going
You keep looking down the track
I'll be here when you come back
So go, love, if you're going
Don't stay on account of me
If that's the way it's got to be
You keep looking down the track
I'll be here when you come back
En deze foto vond ik vandaag
C8C73547-D207-49D9-AF89-6F83A98C59E1.jpeg
Siberienne schreef: ↑zo 07 mar 2021, 21:13 Ik denk dat hij zeer van jouw atletische dame gecharmeerd was geweest. Hij was sowieso nogal van de dames. Ik heb hem ooit bezig gezien om een newfoundlander dame tot ‘tikkertje spelen’ over te halen. Het lukte niet maar hij haalde wel alles uit de kast.... zo grappigLeuk is dat![]()
Siberienne schreef: ↑zo 07 mar 2021, 19:53 Die twee zijn samen aan het rennen denk ik...Absoluut. Onderweg naar de worstjesbar...
Eef+Stippels schreef: ↑ma 08 mar 2021, 07:46 Leuk is datIk vond dat ook wel moeilijk om te zien![]()
Ik zal letten op een husky-dalmatier kruising op mijn pad![]()
Als ik dan weer zie hoe atletisch en fit ze vroeger was, zie je ineens extra goed hoeveel ze op hun oude dag in moeten leveren. Dat vond Xindy af en toe best moeilijk![]()
Ik ben voor haar blij dat ze nu weer tikkertje kan spelen met een knappe huskyheer.
Maar het is verschrikkelijk om haar te moeten missen![]()
smulpaap schreef: ↑di 09 mar 2021, 12:05 Ik vond dat ook wel moeilijk om te zien
Die aftakeling , ik zit ook nog geregeld foto's te bekijken. Dan zie je ze in hun jonge jaren racen over het strand . Die oneindige energie ...Tessa,werd op 11 jarige leeftijd nog geopereerd aan haar gescheurde kruisband . En na,de revalidatie rende ze weer . Wel was ze dan even flink stijf. Maar ach, ik had zo iets van geniet nog maar even
En toen ging ze echt kwakkelen . En ze verouderde heel snel, toen Thara,kwam had ze nog een korte opleving .Maar toen wist ik al dat ze geen 6 maanden meer zou leven
Tessa was de laatste van het viertal , en ja dan heb je er vier naar hun einde toe begeleidt . Ik heb best een zwak voor oudere herplaatsers. Maar toen had ik zo iets van nu even onbezorgd genieten van een jonge hond . Ik heb het met heel veel liefde en inzet gedaan . Had alles voor ze over , maar ik vond het ook best pittig , het voortdurend monitoren. De zorgen, de vele gebroken nachten . Amber en Tessa, die binnen vijf maanden kwamen te overlijden
Maar vergeten doe je ze nooit . Al die herinneringen. Er loopt hier momenteel een bejaarde bulldog. Lijkt een beetje op Noa. Als ik die zie springen de tranen in mijn ogen
Dan zie ik mn eigen opoe Noa zo weer voor me
Ronald schreef: ↑wo 10 mar 2021, 21:12 Ik was vanmiddag nog even een blokje om. Loop ik een park in, sla de hoek om en daar staat ze. Een zwarte Duitse staande dame. Al een beetje grijs om het toetje. Ik raakte wat aan de praat met de eigenaar en ik heb gevraagd of ik haar mocht aaien. Ze kwam bij me en gaf me een verschrikkelijke tongzoen. Net zoals Nox dat kon.Ik denk zomaar dat veel andere hondeneigenaren dat helemaal begrijpen.
Ik ben maar doorgelopen. Huilend.
De volgende keer zorg ik dat ik wat lekkers bij me heb. En zal ik de eigenaar uitleggen waarom ik vandaag deed wat ik deed...
Siberienne schreef: ↑wo 10 mar 2021, 21:21 Ik denk zomaar dat veel andere hondeneigenaren dat helemaal begrijpen.Nou en of !![]()
![]()
![]()
Siberienne schreef: ↑do 11 mar 2021, 07:43 Ik snap wat je bedoelt Eelke, maar het ligt misschien ook aan de hond? Chenak vond het echt erg om krakkemikkig te worden. De eerst keer dat hij door zijn achterhand zakte was hij boos, en hij worstelde er echt mee dat hij niet meer kon rennen. Die wilde echt meer dan hij kon. Tot op het laatst.Nou ja, wat je over Chenak schrijft telt natuurlijk ook voor Gijs. Alleen was hij maar 5, en kon niet meer.
Tja, de twee daarna waren ‘ineens’ weg, Janouk met bijna elf, maar die racete kort voor zijn dood nog voor de step, Spot bijna 9 en nou ja, dat verhaal kennen jullie.
En soms denk ik wel eens, ik zou inderdaad wel een hond willen die met een grijze snoet in een mandje voor de kachel ligt en het verder goed vindt....
Onze huidige ‘jonge blom’ van ruim negen denkt nog totaal niet aan pensioen, hoewel hij wel minder stuitert als vroeger voor de avondwandeling voor het slapen gaan en hij kan goed uitslapen ‘s morgens. Maar verder vindt hij nog steeds dat hij bij elke wandeling en skitocht voorop moeten kan hij dat ook. Dus we zijn benieuwd. Ik hoop alleen dat het nog heel duurt want we vinden het even genoeg geweest zo .... en weten tegelijk dat we dat niet voor het zeggen hebben....