Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Dat is echt genieten Envie! En Ronald, wat een topnieuws! Lekker weer aan de slag, maar wel goed om jezelf denken he :-*

Een groot voordeel van de lockdown zijn de online activiteiten die verenigingen nu organiseren. Zo heb ik aan een pubquize meegedaan van de IJslander Rijders Noord en ga ik vanavond een lezing meekijken van een oude bekende via een rijvereniging uit het midden van het land. Super leuk, als die dingen in real life worden georganiseerd mag je er niet zomaar aan deelnemen en/of is het altijd heel ver weg. Ik geniet er dus van!
Door Kaela
Vandaag les gehad op de fjord. Ik blijf tegen een aantal dingen aanlopen en daar hebben we hulp bij nodig. Was een hele fijne les. Heel veel dingen doe ik al goed of bijna goed en met de tips kan ik goed aan de slag. Dat gaan we de komende tijd doen en als ik denk dat ik dat wat in de vingers heb doen we weer een les.
Door Tanna
Ik was vanmiddag aan het wandelen en kwam de buurkinderen van verderop tegen, met hun setters. We liepen een stuk samen op en de jongste, een jongen van 12, kletste me de oren van het hoofd. Hij is heel onbevangen en vraagt altijd van alles, zo ook deze keer.
Hoe oud ben je eigenlijk? 62, antwoordde ik. Oh, zei hij verbaasd en ik vroeg me af wat er zou volgen. Ik had je wel wat jonger geschat, ik dacht eigenlijk 52, zei de schat.
Door Charlie Angel
Tanna schreef:Ik was vanmiddag aan het wandelen en kwam de buurkinderen van verderop tegen, met hun setters. We liepen een stuk samen op en de jongste, een jongen van 12, kletste me de oren van het hoofd. Hij is heel onbevangen en vraagt altijd van alles, zo ook deze keer.
Hoe oud ben je eigenlijk? 62, antwoordde ik. Oh, zei hij verbaasd en ik vroeg me af wat er zou volgen. Ik had je wel wat jonger geschat, ik dacht eigenlijk 52, zei de schat.
Dat maakt je hele dag goed! Afbeelding
Door Kaela
Tanna schreef: di 09 mar 2021, 22:16 Ik was vanmiddag aan het wandelen en kwam de buurkinderen van verderop tegen, met hun setters. We liepen een stuk samen op en de jongste, een jongen van 12, kletste me de oren van het hoofd. Hij is heel onbevangen en vraagt altijd van alles, zo ook deze keer.
Och wat gezellig! En die jongen komt er wel in het leven ;D

Wij troffen laatst een jongen in het park met zijn labrador-deense dog kruising. Was ook zo’n leuk stel. Hij vroeg ons of wij ook een hond hadden, waarop we een beetje over Oscar vertelden. Dat vond ie echt heel erg voor ons, want je hond, dat is je beste vriend. Lief kind!
Door Tanna
rosmin schreef: ma 08 mar 2021, 11:28 Broer en gezin hebben ergste Corona-crisis gehad, ik hoop dat ze verder goed opknappen en geen restklachten eraan overhouden
Dat hoop ik ook van harte. Tjonge, wat een impact heeft het bij de meeste mensen, dat merk ik goed in de familie en bij ons in de buurt.
Door Eef+Stippels
Tanna schreef: di 09 mar 2021, 22:16 Ik was vanmiddag aan het wandelen en kwam de buurkinderen van verderop tegen, met hun setters. We liepen een stuk samen op en de jongste, een jongen van 12, kletste me de oren van het hoofd. Hij is heel onbevangen en vraagt altijd van alles, zo ook deze keer.
Wat gezellig, en lief :)
Door Tanna
Kaela schreef: wo 10 mar 2021, 06:30 Och wat gezellig! En die jongen komt er wel in het leven ;D

Wij troffen laatst een jongen in het park met zijn labrador-deense dog kruising. Was ook zo’n leuk stel. Hij vroeg ons of wij ook een hond hadden, waarop we een beetje over Oscar vertelden. Dat vond ie echt heel erg voor ons, want je hond, dat is je beste vriend. Lief kind!
Dat raakt je dan op een prettige manier, zo lief.
Door smulpaap
Leuk compliment :biggrin2: en ja , altijd wel grappig die kinderen met bun opmerkingen
Door Kim_S
Heerlijk dit!
(Enneh, hij heeft gelijk, je lijkt echt bij lange na nog geen 62!)
Door Eef+Stippels
Bella heeft een ander rondje gewandeld, uit eigen beweging :D

(Ik laat haar kiezen waar ze langs wil, waar zij zich goed bij voelt.)

Ze schrok onderweg wel, maar liep gauw weg van de bron om verderop te gaan snuffelen :)

Ze waakt ook weer een beetje.
Neuswerk helpt haar goed volgens mij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door