Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3420627
Kim_S schreef: do 25 feb 2021, 13:40 Das achteraf gezien inderdaad wel grappig ja :biggrin2:

Mijn klaag: ik weet even niet wat ik moet qua werk. Zit niet echt op mijn plek waar ik nu werk, maar echt dramatisch is het nou ook weer niet. Er komen best wel wat leuke vacatures voorbij, maar nou vind ik die vacatures dus het ene uur helemaal fantastisch, en het volgende uur weer helemaal niks ::)
En hetzelfde geldt voor mijn huidige baan. Pfffff word een beetje gek van mezelf :biggrin2:
Pien, Achteraf inderdaad erg grappig, maar op dat moment even totaal niet. >:( ;D

Kim, wellicht eerst voor jezelf heel goed gaan bedenken wat je nu precies zoekt in een baan op alle vlakken, dus inhoudelijk maar ook qua uren en tijden e.d. Bedenk ook wat de belangrijkste punten zijn en waar je best water bij de wijn kan doen.
En dat dan gaan vergelijken met vacatures.

Mijn klaag is dubbel;
Ik ben gisteren weer bij de revalidatie arts en instrumentenmaker geweest.
Echt een heel goed gesprek gehad maar ook erg confronterend. Ik krijg er weer de nodige braces en silversplints bij. Ik verander langzaam in een robot woman.
Maar ik ben ook dankbaar dat zij zo goed meedenken en dat die hulpmiddelen er allemaal zijn.
Ik kreeg weer te horen dat ik echt wel erg hard voor mijzelf ben, op erg veel vlakken, maar daardoor loop ik nog steeds. Met veel pijn, maar ik loop. Over 4 weken kan ik de spullen ophalen.
Door smulpaap
#3420640
- pien - schreef: do 25 feb 2021, 13:32 +2 !!

Ik ging gister naar mijn afspraak. Ik kreeg een klapband. Met de fiets :o
Hele straat wakker :biggrin2:
Heb mijn fiets maar tegen een hek geparkeerd en ben verder gaan lopen nadat ik even had gebeld dat ik wat later was.
Stomme band! Misschien heeft mijn meneer (die heel lief de fiets uit de schuur had gehaald, banden gecheckt en opgepompt, en voor het huis had geparkeerd) toch wat te veel lucht erin gepompt...
Gelukkig kon hij me met de auto ophalen van mijn afspraak en heeft de fiets lopend weer thuisgebracht terwijl ik naar huis reed. En een dezer dagen gaat hij ook nog zorgen dat de band weer goed is :thumbup:
Op het moment van de klapband was ik erg verbouwereerd en not amused maar kon er later toch vreselijk om lachen ;D
>:( ;D >:( Oh gut , ik heb beeld :biggrin2:
Zo reed ik eens van een brug af , en mn remmen hadden het begeven . Is goed afgelopen
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3420665
Dat je briljant bedachte haakjes met magneetjes koopt om dingen aan het ventilatierooster in de muizenbak te kunnen hangen.

En dat het rooster dan van aluminium blijkt te zijn >:(

Dat zijn wel de momenten dat ik me een vrouw voel ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3420668
Kaela schreef: vr 26 feb 2021, 19:07 Dat je briljant bedachte haakjes met magneetjes koopt om dingen aan het ventilatierooster in de muizenbak te kunnen hangen.

En dat het rooster dan van aluminium blijkt te zijn >:(

Dat zijn wel de momenten dat ik me een vrouw voel ;D
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3420670
smulpaap schreef: do 25 feb 2021, 20:15 >:( ;D >:( Oh gut , ik heb beeld :biggrin2:
Zo reed ik eens van een brug af , en mn remmen hadden het begeven . Is goed afgelopen
Wat mij herinnert aan het moment dat ik op een smal dijkweggetje reed. Met een mini. Oeps, ik ben te ver. Hmm, ofwel meerdere kilometers doorrijden tot het volgende dorp om daar te keren, ofwel hier ter plekke keren. Ik wil liever hier ter plekke. Anders kom ik wel erg laat op mijn afspraak. Maar waar. Oh kijk klein stukje terug is een insteek. Dus ik in zijn achteruit. Insteek was verhard, kort, steil omlaag naar het weiland toe. Hmm, krab op hoofd, maar dat moet kunnen dacht ik zo. Het had zeker gemakkelijk gekund was het niet dat de handrem dienst weigerde ;D ;D ;D Uiteindelijk wist ik toch weer omhoog op de weg te komen maar het zweet droop echt letterlijk van mijn handen ;D ;D ;D ;D
Door Eef+Stippels
#3420677
Charlie Angel schreef: do 25 feb 2021, 16:27 Mijn klaag is dubbel;
Ik ben gisteren weer bij de revalidatie arts en instrumentenmaker geweest.
Echt een heel goed gesprek gehad maar ook erg confronterend. Ik krijg er weer de nodige braces en silversplints bij. Ik verander langzaam in een robot woman.
Maar ik ben ook dankbaar dat zij zo goed meedenken en dat die hulpmiddelen er allemaal zijn.
Ik kreeg weer te horen dat ik echt wel erg hard voor mijzelf ben, op erg veel vlakken, maar daardoor loop ik nog steeds. Met veel pijn, maar ik loop. Over 4 weken kan ik de spullen ophalen.
Heftig.. :bigarmhug:

Fijn dat er goed met je meegedacht wordt :-*
Hopelijk krijg je door de nieuwe hulpmiddelen weer wat 'lucht'.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3420696
wel heel erg confronterend allemaal, Angelique. Maar als de keuze is hard voor jezelf of niet meer lopen, dan is het wel een begrijpelijke keuze die je maakt. Maar je mag gerust ook best wel lief voor jezelf zijn hoor. Geef jezelf ook eens een complimentje. Bij deze heb je er eentje van mij :-*
Geen robotvrouw maar een supervrouw!
Door Tanna
#3420704
Ronald schreef: za 27 feb 2021, 14:05 wel heel erg confronterend allemaal, Angelique. Maar als de keuze is hard voor jezelf of niet meer lopen, dan is het wel een begrijpelijke keuze die je maakt. Maar je mag gerust ook best wel lief voor jezelf zijn hoor. Geef jezelf ook eens een complimentje. Bij deze heb je er eentje van mij :-*
Geen robotvrouw maar een supervrouw!
Zo is dat!
Door Tanna
#3420710
Charlie Angel schreef: za 27 feb 2021, 22:13 Afbeelding
Maar nee, geen super vrouw. Gewoon erg vastberaden om te blijven lopen.
Dus toch een supervrouw, echt waar.
Door rosmin
#3420723
Mijn broer en zijn gezin heeft corona, k*t,
schoonzusje komt vanddag thuis uit ziekenhuis, en mijn broer wordt vandaag hoogst waarschijnlijk opgenomen :'(
En mijn 84 jarige moeder wil niet gevaccineerd, omdat ze heeft gelezen dat er mensen doodgaan na vaccinatie,
k*tzooi
Door El_Kato
#3420727
Pffffft onze buurman van 70+ geniet van het leven en is ergens onderweg gitaar gaan leren spelen. Nu zit hij zomers al vaak met vrienden in de tuin te tetteren, Corona daar doet hij niet aan ::) Maar vanmiddag zat hij, buiten in de tuin, met een vriend te tokkelen op een gitaar. Waarbij vriend het deuntje voordeed begeleid met voor mij als zeer vals klinkend gezang en buurman het na probeerde te doen. Ik gun hem van harte zijn leuke dingen, hij geniet echt vol van het leven en ik kan alleen maar hopen dat ik nog half zoveel energie heb op die leeftijd maar … pfffffr werd er echt gestoord van… een van de eerste dagen dat ik lekker even in het zonnetje in de tuin kan >:( Na een uur gevraagd of ze het heel vervelend vonden om te stoppen met gitaarspelen… waarop een vrij kort antwoord kwam dat ze op het punt stonden om weg te gaan. Ze gingen ook vrij vlot daarna maar ga toch even nadenken hoe ik buurman op een nette manier ga vertellen dat het echt niet om een te horen is en of hij dit niet te vaak wil doen… :-X
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3420730
rosmin schreef: zo 28 feb 2021, 11:55 Mijn broer en zijn gezin heeft corona, k*t,
schoonzusje komt vanddag thuis uit ziekenhuis, en mijn broer wordt vandaag hoogst waarschijnlijk opgenomen :'(
En mijn 84 jarige moeder wil niet gevaccineerd, omdat ze heeft gelezen dat er mensen doodgaan na vaccinatie,
k*tzooi
En van Corona dan? :???:

Sterkte ermee!
Ik kan me inbeelden dat je op bent van de zenuwen. :bigarmhug:
Door rosmin
#3420732
@pearlsofpassion
Ja, dat zeg ik haar ook, als ze besmet raakt is het maar de vraag of ze dat zal overleven. Kleine kans.
Broer mocht nog thuis blijven, dexamethason + puffer gekregen: maar hij is te benauwd / hoesterig om te kunnen praten , gelukkig is koorts gezakt. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door