Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Siberienne schreef: wo 24 feb 2021, 21:17 Ik kreeg wel heel weinig vragen na mijn presentatie. Misschien was het ab-so-luut niet te volgen en waren ze gewoon beleefd ;D ;D .
Of het verhaal was gewoon goed en goed te volgen. Dat zou ook kunnen hè, dat je gewoon goed bent. ::)
Door Ronald
Gesprekken met de psycholoog lopen op zijn eind. Het gaat op zich best wel goed.
Vanaf deze week krijg ik coaching, een soort mediationachtig iets. Maar dan wel voor mij alleen. Ik heb nog teveel onrust in mijn kop en ga nu eens kijken of er manieren zijn (mindfulness misschien) om de rust daar terug te krijgen.

Gisteren de intake gedaan. Heftig, maar ook goed. Ik heb er in elk geval een goed gevoel bij!
Door sam28
Siberienne schreef:Ik kreeg wel heel weinig vragen na mijn presentatie.
Ik denk dat je verhaal gewoon strak in elkaar zat! Super goed dat je Noors aan het komen is!
Ronald schreef:Gisteren de intake gedaan. Heftig, maar ook goed. Ik heb er in elk geval een goed gevoel bij!
Fijn dat het goed was, wat vind je van de op het eind lopende gesprekken?
Door Ronald
sam28 schreef: do 25 feb 2021, 05:55 Fijn dat het goed was, wat vind je van de op het eind lopende gesprekken?
Het is wennen. Ik ben inmiddels bijna twee jaar bij deze peut, de laatste tijd vooral digitaal. Ik merk dat ik naar hem toe duidelijk aan het afbouwen ben. Hij heeft me geholpen te komen waar ik nu ben, en daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor. Maar voor sommige dingen werken zijn methodes niet of anders.
Door Envie
Morgen!! Morgen komt er een geluksmomentje :D
Ik ben twee maand geleden oma geworden van een kleinzoon :) en morgen komen ze op bezoek. We zien ze helaas niet zo vaak. Voorzichtig ivm corona, maar ook wonen ze niet echt in de buurt.

Ik ben zo blij voor mijn dochter dat t allemaal goed gaat. Hij groeit super goed en begint nu echt een blije baby te worden.

Morgen mogen we hem vasthouden. Mijn geluksmomentje van de dag :D
Door Envie
We hebben genoten van t kleine mannetje. En nu geniet ik nog even na als ik de foto's zie.
De honden hadden nog niet eerder een baby zo dichtbij meegemaakt. Dat was nog best een dingetje..

De oudste is altijd zo blij als hij onze dochter weer ziet. En nu was hij extra blij. Hij viel er bijna van om ::) Mijn dochter ging daarom op haar hurken zitten waarop hij de baby een grote lebber over zijn toet gaf en t speentje eruit vloog. Na een poosje wat rustiger te hebben gesnuffeld was de ander aan de beurt.
Die was zo enthousiast dat ze per ongeluk met haar pootje een kras op zijn toet gaf. Daarvan moest t mannetje huilen. En raakte hondje wat in paniek. Dat geluid had ze nog nooit gehoord.
Baby kreeg maar gauw zijn voeding, en toen was er weer rust in de tent.
Door Ronald
Mijn brillen zijn er! :groupwave2:

Maandag eindelijk weer aan het werk. Wat een genot, gewoon kunnen lezen zonder elke keer te moeten zoeken wat er nu eigenlijk staat... :)
Door Charlie Angel
Envie schreef:We hebben genoten van t kleine mannetje. En nu geniet ik nog even na als ik de foto's zie.
De honden hadden nog niet eerder een baby zo dichtbij meegemaakt. Dat was nog best een dingetje..

De oudste is altijd zo blij als hij onze dochter weer ziet. En nu was hij extra blij. Hij viel er bijna van om ::) Mijn dochter ging daarom op haar hurken zitten waarop hij de baby een grote lebber over zijn toet gaf en t speentje eruit vloog. Na een poosje wat rustiger te hebben gesnuffeld was de ander aan de beurt.
Die was zo enthousiast dat ze per ongeluk met haar pootje een kras op zijn toet gaf. Daarvan moest t mannetje huilen. En raakte hondje wat in paniek. Dat geluid had ze nog nooit gehoord.
Spannend zo'n kennismaking natuurlijk maar wat fijn dat jullie zo hebben kunnen genieten! Ik hoop dat dit snel weer kan. Afbeelding

Fijn Ronald! Afbeelding
Door Eef+Stippels
Wat heerlijk, Envie, dat jullie zo van elkaar genoten hebben :)

Ronald schreef: do 04 mar 2021, 10:25 Mijn brillen zijn er! :groupwave2:

Maandag eindelijk weer aan het werk. Wat een genot, gewoon kunnen lezen zonder elke keer te moeten zoeken wat er nu eigenlijk staat... :)
Wat fijn! :D
Door - pien -
Ronald schreef:Mijn brillen zijn er! :groupwave2:

Fijn Ronald!
Envie schreef: di 02 mar 2021, 21:31 We hebben genoten van t kleine mannetje. En nu geniet ik nog even na als ik de foto's zie.

Wat heerlijk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door