Als de klik er is komt dit meisje bij ons wonen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Als de klik er is komt dit meisje bij ons wonen
Super leuke hond! Jullie hebben het getroffen met elkaar!
Wat heerlijk om te lezen dat het zo lekker gaat allemaal! 
Gefeliciteerd!
En zo super dat ze het nieuwe baasje gelijk goed heeft gekeurd
hopelijk hebben jullie nog vele gelukkige jaren met zijn allen voor de boeg 
En zo super dat ze het nieuwe baasje gelijk goed heeft gekeurd
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Leuk om te lezen hoe goed het jullie vergaat. Ze klinkt als een heerlijk eigenwijs meisje 
Dikke mik, heerlijk 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Lekker hoor!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat fijn dat het met jullie allebei zo goed gaat! Ze heeft haar nieuwe baasje inderdaad stevig om d'r pootje gewikkeld, zo te zien! 
- Charlie Angel
- Moderator
Dat zijn altijd de mooie berichten, heerlijk!! 
Ach, iedereen die zn schoot beschikbaar stelt is goedgekeurddinky89 schreef: do 25 feb 2021, 08:04 Gefeliciteerd!
En zo super dat ze het nieuwe baasje gelijk goed heeft gekeurdhopelijk hebben jullie nog vele gelukkige jaren met zijn allen voor de boeg
![]()
En allemaal bedankt voor de leuke reacties
We hebben afgesproken dat de tang nog minstens 10 jaar bij ons blijft
We hebben afgesproken dat de tang nog minstens 10 jaar bij ons blijft
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn dat de klik er is!
Hoewel daar geen twijfel meer over was hoor

Hoewel daar geen twijfel meer over was hoor
Gewoon fijn. Voor allemaal.
Die foto met t moddermasker hoor ik mezelf toch in ene
hard op lachen...Waarvoor dank.
hard op lachen...Waarvoor dank.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat genieten samen 
Eind Februari vierde hare eigenwijsheid haar 5 jarig jubileum . Wat vliegt de tijd , alweer 5 jaar bij ons . En ze word alweer bijna 6
Het gaat inmiddels weer goed met tutje . Dankzij haar lieve osteopaat
Binnenkort verhuisd ze alweer , maar dat zal geen problemen meer opleveren . Ze zal wel even moeten wennen aan het balkon . Maar ach , wandelen doen we genoeg .
Het is een ontzettende lieverd , zeker nu ze wat ouder word . Typisch Russell , zo aanhankelijk . De baas moet voordat ze diep in slaap valt eerst een massage geven
. Tut ligt dan geheel zen op haar rug met de pootjes omhoog , nou baas kom maar op . Hey je stopt te snel hoor , ga eens door . Als het ritueel voorbij is heeft de baas een stola , of ik . Net hoe de pet staat . Straks in het nieuwe huis kan ik eindelijk mijn eigen bedtijd bepalen , alles is gelijkvloers en dan smeer ik hem naar hun bed . Moeder is soms alleen wat wanhopig , ik ben en blijf kieskeurig met eten . Zo is een geitenbok in de mode en even later hoef ik die geit niet meer . Zo nu en dan heeft ze het over brokjes . Nou , ik weet wel wat dat is hoor ..Ik vind het niet verkeerd , moeder wel . En ik ben een zelfstandig denker , tss mag ik
ik loop bv graag mijn eigen route . Ik vind mn personeel heus wel weer hoor . Als moeder het dan niet veilig vind hangt ze er een lange lijn aan
en we hebben weleens ruzie
dan ben ik druk . Met het doen van mn eigen ding . En dan schijn ik te lang weg te blijven . Nou , ik kom heus wel . Maar wel nadat mn onderzoek geheel is afgerond . Ik schijn heel erg op mijn moeder te lijken . Die heeft precies dezelfde eigenwijze pet . Dat zit mijn moeder dan allemaal te bespreken met de Fokker.
Nou , mijn zesde verjaardag vier ik in mn nieuwe huis . En ik heb ook gezegd dat ik een stoel bij het raam wil , dan heb ik tenminste een uitkijkpost . En ik wil een nieuw slaaphuis voor mn verjaardag
Het gaat inmiddels weer goed met tutje . Dankzij haar lieve osteopaat
Binnenkort verhuisd ze alweer , maar dat zal geen problemen meer opleveren . Ze zal wel even moeten wennen aan het balkon . Maar ach , wandelen doen we genoeg .
Het is een ontzettende lieverd , zeker nu ze wat ouder word . Typisch Russell , zo aanhankelijk . De baas moet voordat ze diep in slaap valt eerst een massage geven
Nou , mijn zesde verjaardag vier ik in mn nieuwe huis . En ik heb ook gezegd dat ik een stoel bij het raam wil , dan heb ik tenminste een uitkijkpost . En ik wil een nieuw slaaphuis voor mn verjaardag
Heerlijke foto!