Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
eelke schreef: vr 19 feb 2021, 21:37 Huh? Maakt het uit dan? Dat schaartje is linksom en rechtsom toch gewoon hetzelfde? Heeeehhhhhh ???
:biggrin2:
Kijk maar naar de foto's: Heb je hem links vast heb je een bergje, heb je hem rechts vast heb je een dalletje ;D ;D
Door pike
Maar jij bent ook een ervaren nagelknipster :biggrin2:
Vandaag heb ik het even geprobeerd en heb drie ieniemienie chipjes afgeknipt, maar Duc was gelijk klaarwakker :o :o wat gebeurt hier? wegwezen!! :dog:
;D ;D ;D
Door El_Kato
_¥£$(&€#@ heb ik eindelijk de stap genomen om het nagelknippertje te kopen heb ik de verkeerde besteld >:( :-[

Nog zo goed opgelet, het goede merk, rode handvatten… maar niet de goede dus… Zag het gelijk toen ik hem uit de doos haalde :-\

Heb nu deze https://beautyfullpets.eu/gereedschappe ... per-large/

Terug sturen en via Amazon de goede bestellen? Of houden en gewoon proberen…?
Nouja ik weet niet wat terug sturen kost. Vaak ben je met verzendkosten en dan ook nog retourkosten zoveel kwijt dat ik kleinere dingen dan maar houd.
Maar het is inderdaad niet de juiste :(
Ik heb geen ervaring met deze maar wat ik heb gelezen in het verleden is het een groot verschil met de rode.
Door El_Kato
Tja ben bang dat je gelijk hebt… :-\

Heb er net nog even naar gekeken maar denk dat ik toch die andere ga bestellen. Heb een filmpje op YouTube gezien dat de goede inderdaad echt flintertjes knipt en dat is wat ik wil. Vind het al super spannend omdat ik met een goedkope nagelknipper al 2x in het leven geknipt heb en ben bang dat dat met deze weer gebeurt. Je kan het niet echt goed zien zeg maar…

Misschien dat ik deze schaar bij het asiel langs breng anders blijft hij hier ook maar in de kast liggen… Ik beschouw het maar als leergeld ::)
Door El_Kato
Net die andere via Amazon besteld! Nu ik eindelijk zover ben dat ik het aandurf en de stap heb gezet wil ik er eigenlijk ook niet langer meer mee wachten.

Als iemand nog een Miller Forge nagelknipper zoekt, ik heb er een in de aanbieding :P
Door pike
Anne in Zweden schreef: di 22 mar 2022, 23:06 Is ook wel ontzettend verneukeratief zeg, om die schaar Millers Force te noemen. En de verpakking lijkt volgens mij ook op die van het origineel. >:(
Millers Force is de merknaam en dat merk heeft twee verschillende modellen schaartjes. En omdat ze van hetzelfde merk zijn ziet de verpakking ook vrijwel gelijk. Daar is niks verneukeratiefs aan vind ik.
pike schreef: di 22 mar 2022, 23:30 Millers Force is de merknaam en dat merk heeft twee verschillende modellen schaartjes. En omdat ze van hetzelfde merk zijn ziet de verpakking ook vrijwel gelijk. Daar is niks verneukeratiefs aan vind ik.
De merknaam is Millers Forge, met een g, maar ik zie al waar het probleem zit: de website waar je de schaar hebt gekocht heeft Force met een c geschreven - vandaar dat ik dacht dat het een staaltje naai-de-consument was. Maar de verpakking is gewoon die van de officiële Millers Forge, en de schaar ook.

Wat ik alleen niet begrijp: als het om dezelfde producent gaat, zou de schaar die je eerst had besteld dan niet gewoon net zo goed z'n werk moeten doen als die met die rode pootjes?
Door El_Kato
Ze zijn beide idd van hetzelfde merk. Ja en waarschijnlijk is de andere schaar net zo goed maar bij degene die ik als laatste heb gekocht, het BP schaartje zeg maar :P , heb ik het idee dat ik beter zie wat ik doe. Dus hoeveel eraf gaat. Bij mijn goedkope oude schaartje dacht ik ooit ook een klein stukje te knippen maar toen zat ik toch in het leven - en dat was bij een witte nagel waar ik het leven goed kon zien :-[

Maare I did it :biggrin2:
Vanmiddag van alle nagels een klein miniem stukje afgeknipt. Vond het spannend, niet al haar nagels zijn wit, maar heb het echt bij hele kleine flintertjes gehouden. Bij mijn oude schaartje moest je echt wel wat kracht ook zetten maar deze snijd er super soepel doorheen. Het plan is om dit woensdag weer te doen en dan het weekend weer en zo door. In de hoop het leven terug te dwingen en dat ze weer mooie korte nagels heeft straks :)

Durf geen foto te plaatsen, ben bang dat ik een ban krijg - nou ja dat niet natuurlijk maar ze zijn wel echt veel te lang had er al veel eerder wat aan moeten doen :-[

Als ze zo rustig ligt zal ik toch een fotootje maken :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door