Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
Ronald schreef:Nou, vandaag bij de oogarts geweest voor wat ik dacht een intakegesprek voor een staaroperatie. Ze was vorig jaar heel stellig dat het toch wel moest gebeuren.
Oogmeting vandaag op 120% zicht met mijn Charlie Temple brilletje, dus ruim voldoende. Staaroperatie is voorlopig op de lange baan gezet.

Dus me voor niets druk gemaakt...
Fijn Ronald, hoef je je daar voorlopig niet druk om te maken. Afbeelding
Door Kim_S
Ronald schreef: vr 19 feb 2021, 17:59 Nou, vandaag bij de oogarts geweest voor wat ik dacht een intakegesprek voor een staaroperatie. Ze was vorig jaar heel stellig dat het toch wel moest gebeuren.
Oogmeting vandaag op 120% zicht met mijn Charlie Temple brilletje, dus ruim voldoende. Staaroperatie is voorlopig op de lange baan gezet.

Dus me voor niets druk gemaakt...
Beter voor niks druk maken hoor, fijn!! :)
Door eelke
Ohhhh fijn Ronald!
Kim_S schreef: vr 19 feb 2021, 18:27 Hier helpt dat niks. Tis een watje die Etterhoun van mij ::)
Ja maar da's dus geen retriever hé, dat is qua eten een wezenlijk verschil! :cool:
Door Kim_S
eelke schreef: vr 19 feb 2021, 21:14 Ohhhh fijn Ronald!

Ja maar da's dus geen retriever hé, dat is qua eten een wezenlijk verschil! :cool:
Officieel is het wel een retriever, rasgroep 8 ;)
En qua eten doet ie ook echt niet onder voor een Labrador ;D
Maar no way dat ie uit RVS eet :P
Door eelke
Kim_S schreef: vr 19 feb 2021, 22:25 Officieel is het wel een retriever, rasgroep 8 ;)
En qua eten doet ie ook echt niet onder voor een Labrador ;D
Maar no way dat ie uit RVS eet :P
Ohhhh jee. Nou, ik ben benieuwd vandaag, er moet toch wel gedronken worden.
Door sam28
eelke schreef:Joep gaat momenteel aardig zijn gangetje. Hij is weer een halve kilo lichter. Dus nu heet ie Dikkie-iets-minder-dik. Meer eraf zou mooi zijn hoor, maar hij krijgt al zo veel minder eten, en tja, zo veel lopen lukt niet meer, dus dat helpt ook niet zo. Dus jeej voor een halve kilo eraf.

Verder heeft ie een nieuwe waterbak. De vorige was van plastic en werd broos en een kalkrandje. Nu heeft ie een rvs. Dat spiegelt. Dus hij durft er niet uit te drinken wan OMG een knappe maar extreem gevaarlijke hond in die waterbak! :o :o :o

Kwartje zal heus vandaag wel ergens vallen
Fijn dat Joep lekker zn gang gaat! En elke halve kg is er weer een! :D
En die waterbak ;D ;D ;D
Heerlijk. Ik snap dat het doodgevaarlijk is, zo'n enge hond in je waterbak. (ik snap ineens waarom de hond van een kennis alle water uit de bak graafde :o )
Door dinky89
Nu vriendje de nacht bij zijn moeder is blijven slapen vanwege de avondklok heb ik vanmorgen een heerlijke knuffelsessie met Dinky kunnen houden op bed :) volgens dinky waren mijn handen ook toe aan een wasbeurt oftewel scrub behandeling :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Nou gelukje, Benjamin doet het nog steeds goed. Hij gaat nog steeds vooruit ookal ben ik de medicatie wat aan het verminderen..
Maar vanavond ga ik hem wel van Flore scheiden. Want mevrouw is super slecht gezind en echt gemeen tegen hem.. Ze jaagt hem weg, is aggressief, en hij heeft gewoon niets aan haar gezelschap zo. Hij komt al 2 dagen de kooi niet meer uit en durft zelfs niet meer gaan eten denk ik. Dus vanavond maar een scheiding opzetten en duimen dat haar hormonen snel wat willen zakken.

Haar wonde geneest verder wel goed.
Door Ronald
sam28 schreef: za 20 feb 2021, 10:07 OOh Ronald, wat fijn dat de staar operatie voorlopig van de baan is.
Kun je dan nu een echte bril gaan uitzoeken?
Ik ga volgende week naar de opticien. Mijn wensenlijstje ziet er als volgt uit:
- Computerbril (kan ik tenminste weer werken)
- Misschien contactlenzen (tegenwoordig ook contactlenzen met leesgedeelte)
- Zal ik mijn gewone bril dan ook maar gewoon bij Charlie Temple blijven bestellen? Ik zie er goed door, mis wel het leesgedeelte. Maar het prijsverschil is dramatisch groot...

Genoeg dus om over na te denken.
Door Siberienne
Vandaag notulen gemaakt van een vergadering in het Noors, samen met hoofd van de afdeling bekeken, nog wel wat dingen aangepast maar ik kreeg compliment dat ik het zo goed deed qua taal.

Les gegeven op de afdeling en gepoogd dat in het Noors te doen en de mensen verstonden me. Halverwege toch over naar Engels maar het begint toch echt te komen :) :)
Door Siberienne
Doranto schreef: wo 24 feb 2021, 20:32 Knap hoor dat je dat zo snel al kunt!
Ik kreeg wel heel weinig vragen na mijn presentatie. Misschien was het ab-so-luut niet te volgen en waren ze gewoon beleefd ;D ;D .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door