Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Basil
dinky89 schreef: ma 08 feb 2021, 21:05 Wat fijn dat je een mandje hebt gevonden voor Basil. Wanneer die knop eenmaal om is wil je dat toch zo snel mogelijk voor elkaar hebben. Veel sterkte met het afscheid!
Klopt hoor en je wilt het beste voor hem. Situatie hier thuis kon ook geen weken meer duren.
Heel blij met de bemiddeling van de stichting Basset herplaatsing.
Door Ronald
Sterkte Basil, zijn moeilijke beslissingen. Maar genomen uit liefde, dat maakt het een heel klein beetje minder erg.
Fijn dat er zo snel een oplossing gevonden is.

Hanna! Geen CV :o (sprak hij die ook geen CV heeft, maar dat heb je wel eens in een oud huis).
Door Kim_S
Ronald schreef: di 09 feb 2021, 12:58 Sterkte Basil, zijn moeilijke beslissingen. Maar genomen uit liefde, dat maakt het een heel klein beetje minder erg.
Fijn dat er zo snel een oplossing gevonden is.

Hanna! Geen CV :o (sprak hij die ook geen CV heeft, maar dat heb je wel eens in een oud huis).
Hier ook geen echte CV. Een houtkachel die water verwarmt en rondpompt naar de radiatoren. Maar als de houtkachel uit is, is het dus steenkoud in huis. Geen pretje voor diegene die het eerst opstaat en gaat douchen :cold:
Door Kim_S
Basil schreef: ma 08 feb 2021, 21:25 Klopt hoor en je wilt het beste voor hem. Situatie hier thuis kon ook geen weken meer duren.
Heel blij met de bemiddeling van de stichting Basset herplaatsing.
Sterkte!!
Door Ronald
Een beetje tussen klaag en geluk in. Ik zou weer langzaam aan het werk gaan, omdat oogarts de zegen heeft gegeven op de operatie mbt het rechtzetten van de ogen. "Haal desnoods een leesbrilletje en zet dat over je eigen bril heen". Nou, dat is dus geen succes... :(

En dan het geluksmomentje... De andere arts (van hetzelfde ziekenhuis :o ) wil me op 19 februari zien om het intakegesprek te hebben over de staaroperatie! Dan gaat het ineens hard!
Door Siberienne
Kim_S schreef: di 09 feb 2021, 13:05 Hier ook geen echte CV. Een houtkachel die water verwarmt en rondpompt naar de radiatoren. Maar als de houtkachel uit is, is het dus steenkoud in huis. Geen pretje voor diegene die het eerst opstaat en gaat douchen :cold:
Wekkertje in de nacht? :biggrin2:
Door Kim_S
Siberienne schreef: di 09 feb 2021, 13:48 Wekkertje in de nacht? :biggrin2:
Grapjas :biggrin2:

Ik wil een pellet-CV. Die ook gewoon ‘s nachts aan is. Met een app waarmee je de kachel kunt aanzetten als je niet thuis bent, zodat het altijd warm is als je thuiskomt :cool: :biggrin2:
Door dinky89
Kim_S schreef: di 09 feb 2021, 14:09 Grapjas :biggrin2:

Ik wil een pellet-CV. Die ook gewoon ‘s nachts aan is. Met een app waarmee je de kachel kunt aanzetten als je niet thuis bent, zodat het altijd warm is als je thuiskomt :cool: :biggrin2:
Ik dacht 'met een app waarmee je de kachel kunt aanzetten vanuit bed voordat je het bed verlaat' :biggrin2:
Door Kim_S
eelke schreef: di 09 feb 2021, 14:37 Heb je al eens naar van die lang brandende briketten gekeken Kim?
Ja heb ik, alleen kan ik die hier in de buurt niet echt vinden (helemaal nou alles dicht is) en om nou meteen een pallet van 960 kilo te bestellen lijkt me ook wat overdreven ;D

Zal nog eens zoeken :)
Door hannabelgje
De monteur is er. Denk dat de ketel geen druk had. Hij ging na 1 blik meteen water bijvullen. Is een nors mannetje maar ik heb hem maar braaf een kopje warme koffie gebracht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Hylos
Niks aan, cv problemen met dit weer. :(
Hopelijk is het bijvullen voldoende!

Hier ook semi koud. We hebben vloerverwarming maar daar is iets mee aan de hand. De halve installatie is al vervangen maar er staat ergens iets niet goed ingeregeld. Normaal niet zo erg maar met die wind van laatst was het nog maar 12 graden in de hondenkamer. :o
Ze slapen nu tijdelijk in de woonkamer, daar is het zo'n 17 graden gok ik.
Ik heb de aanvoer vanuit de cv naar de verdeler warmer gezet en de pomp wat sneller. Nadeel is dat het altijd een eeuw duurt voordat je effect merkt bij vloerverwarming. ::)
Maar in de keuken is het inmiddels weer q9 graden!
Gelukkig hebben we nog een groot bijgebouw (kantoor) met een stokoude cv en vloerverwarming die het wél prima doen. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door