Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Siberienne schreef:En ik filosofeer ‘wat voor hond wil ik ooit nog’
Engelse setters zijn hier heel populair voor ‘hundekjøring’ oftwel langlaufen met hund en als hardloopmaatje.
In ieder geval iets dat zichzelf warm kan houden. ;D ;D
Succes met bedenken wat je leuk vind.
hannabelgje schreef:Vandaag is mijn philips soepmaker gearriveerd. Ik eet doordeweeks als lunch bijna altijd verse soep, dan is dat erg makkelijk in de soepmaker.
Mm, daar ga ik ook eens naar kijken. Ik maak ook veel verse soep.

Ik heb voor het eerst na de operatie weer hard gelopen. :biggrin2:
Dat viel niet tegen gelukkig. Wel een klein rondje gerend met wat pauzes, ik moest immers rustig aan opbouwen weer maar het was wel lekker.
Door pike
Siberienne schreef: za 06 feb 2021, 08:36 Mijn meneer maakt ontbijt en ik lees wat op het Noorse nieuws. Belangrijk bericht; de populairste hondenrassen in Noorwegen: https://www.nrk.no/norge/dette-er-de-me ... 1.15358987

Verrassende ranglijst wel vond ik, Stafford op 2 en ik heb ze nog nauwelijks gezien hier, maar ik denk dat er nog wel wat regionale verschillen zijn. De border collie op 1 en de husky op 17 is misschien wat minder onlogisch als het lijkt als je bedenkt in hoeveel gebieden schapen lopen ::)

En ik filosofeer ‘wat voor hond wil ik ooit nog’
Engelse setters zijn hier heel populair voor ‘hundekjøring’ oftwel langlaufen met hund en als hardloopmaatje. En die Noorse elandhond vind ik ‘wow’ maar als je niet jaagt, val je vaak wel af als koper heb ik begrepen. Ach we hebben nog even om erover te denken..
Je hoeft natuurlijk niet te kiezen uit de top 10...
Als je bij Scandinavische rassen wil blijven is de lapinporokoira is een enorme actieveling.
Door Siberienne
pike schreef: za 06 feb 2021, 09:56 Je hoeft natuurlijk niet te kiezen uit de top 10...
Als je bij Scandinavische rassen wil blijven is de lapinporokoira is een enorme actieveling.
Ja die zijn ook erg leuk. En ik vind de ijslandje spits ook erg leuk.
Nee, hoeft ook niet, het was meer ter inspiratie. Omdat hier in heel veel gebieden in de zomer vee los rondloopt (schapen, rendieren), de paden nogal stijl kunnen zijn en wij ook toch iets ouder worden (al willen we dat nog niet toegeven) denk ik langzaamaan toch aan een ras dat iets minder sterk is en iets minder ongeleid projectiel :biggrin2:
Door hannabelgje
Wat vind je van de Noorse Vallhund? ( is natuurlijk de zweedse maar dat vond ik minder leuk) Soort van mini corgi in wolfskleren. Lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Siberienne
hannabelgje schreef: za 06 feb 2021, 11:35 Wat vind je van de Noorse Vallhund? ( is natuurlijk de zweedse maar dat vond ik minder leuk) Soort van mini corgi in wolfskleren. Lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Te korte pootjes voor mijn smaak :biggrin2: :P
Door dinky89
Zag bij de NOS dat Enschede de eerste vlokjes heeft.
Hier wordt het niet voor 6 uur morgenochtend verwacht.

Ik heb mijzelf in ieder geval getrakteerd op nieuwe schaatsen. Online bestelt bij lokale winkel :cool: Vond ik best kunnen aangezien mijn huidige schaatsen inmiddels 20 jaar oud zijn :biggrin2:
Door Fenixjuh
Een drankje hoeft voor mij nog niet... Ben al blij dat ik weer 'gewoon' water lust, en ook thee is weer lekker :)
Dusss...
Voetjes omhoog, baby in vest, theetje, breiwerkje EN een bak tiramisu :D :D :D

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Kim_S
Siberienne schreef: za 06 feb 2021, 11:18 Ja die zijn ook erg leuk. En ik vind de ijslandje spits ook erg leuk.
Nee, hoeft ook niet, het was meer ter inspiratie. Omdat hier in heel veel gebieden in de zomer vee los rondloopt (schapen, rendieren), de paden nogal stijl kunnen zijn en wij ook toch iets ouder worden (al willen we dat nog niet toegeven) denk ik langzaamaan toch aan een ras dat iets minder sterk is en iets minder ongeleid projectiel :biggrin2:
Ik wilde de Wetterhoun aanraden (er is 1 fokker in Noorwegen!), maar na je laatste zin laat ik die maar even achterwege ::) :biggrin2:
Door Kim_S
Fenixjuh schreef: za 06 feb 2021, 19:06 Een drankje hoeft voor mij nog niet... Ben al blij dat ik weer 'gewoon' water lust, en ook thee is weer lekker :)
Dusss...
Voetjes omhoog, baby in vest, theetje, breiwerkje EN een bak tiramisu :D :D :D

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Heerlijk! Genieten :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door