Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
Ronald schreef: do 28 jan 2021, 11:39 Nou, toch wel echt een geluksmomentje...

Op 4 november ben ik geopereerd vanwege diplopie (= dubbelzien). In eerste instantie zouden beide ogen rechtgezet worden, maar in het laatste gesprek vóór de operatie heeft de chirurg besloten dat het met één oog ook zou moeten kunnen.
Op 19 november ben ik op controle geweest en de arts was tevreden hoe alles aan het genezen was. En vanaf dat moment 2 à 3 maanden wachten hoe de oogspieren zich zouden ontwikkelen.

En gisteren mocht ik dan op controle om uit te vinden of de operatie geslaagd was. De arts was bijzonder tevreden! Ik kan dus vanaf nu een bril kopen zonder prisma's en misschien zelfs aan de contactlenzen! Heel erg fijn voor als ik wil motorrijden!

Nu nog even een staaroperatie en dan ben ik klaar voor de toekomst!
Dit had ik helemaal gemist.......

Wat fijn voor je, gefeliciteerd!
Door Tanna
pearlsofpassion schreef: do 04 feb 2021, 11:41 Benjamin doet het vrij goed! :D

Hij kan alweer rechtdoor of zelfs naar rechts bewegen ipv enkel links rondjes draaien.
En hij is alerter, actiever, slaapt dieper.
En wordt natuurlijk plat verwend nu. ::) :P

Nu is het veeeel te vroeg om echt te juichen, want het is zowiezo een ziekte van up' s en downs en het kan volgende week zomaar compleet verkeerd gaan, maar het doet wel ontzettend deugd om hem zo te zien.
Hij is ook zo flink he!
Mooi bericht, hopelijk gaat het steeds beter.
Door MillyMol
Ik slaap vannacht voor het eerst in mijn gerenoveerde paleis op de heuvel! :groupwave2:
En ik heb weer televisie. Vanmorgen de schotel aan de gevel bevestigd en alles gedraaid en gekanteld totdat er een stabiel beeld was. :thumbup:
Door Tanna
MillyMol schreef: do 04 feb 2021, 21:34 Ik slaap vannacht voor het eerst in mijn gerenoveerde paleis op de heuvel! :groupwave2:
En ik heb weer televisie. Vanmorgen de schotel aan de gevel bevestigd en alles gedraaid en gekanteld totdat er een stabiel beeld was. :thumbup:
Wat zal dat een enorm goed gevoel zijn! :circle:
Door Siberienne
MillyMol schreef: do 04 feb 2021, 21:34 Ik slaap vannacht voor het eerst in mijn gerenoveerde paleis op de heuvel! :groupwave2:
Wat Finn MillyMol, gefeliciteerd!,
Door Charlie Angel
MillyMol schreef:Ik slaap vannacht voor het eerst in mijn gerenoveerde paleis op de heuvel! :groupwave2:
En ik heb weer televisie. Vanmorgen de schotel aan de gevel bevestigd en alles gedraaid en gekanteld totdat er een stabiel beeld was. Afbeelding
Ik hoop dat je heerlijk hebt geslapen!!
Door MillyMol
dinky89 schreef: vr 05 feb 2021, 09:54 Wat fijn dat je nu in je huisje kan wonen Millymol! Uiteraard nieuwsgierig naar het eindresultaat :biggrin2:
Dat ga ik jullie zeker nog laten zien, maar:
-De keuken moet nog geplaatst worden. Ik heb een heel goede timmerman gevonden die keukens op maat maakt. Vandaag komt hij alles opmeten en bespreken en dan wordt een offerte opgemaakt. Ik heb enkele keukens gezien die hij gemaakt heeft en het ziet er echt heel goed uit en de klanten zijn super tevreden. Enige nadeel is dat hij het behoorlijk druk heeft. Geen idee dus waneer dat uiteindelijk gereed is. Tot die tijd kook ik nog in het gastenverblijf. Ik had wel al wat inbouwapparatuur meegenomen uit NL, zoals de koelkast, de vrieskast en de combi oven-magnetron, dus ik heb gisteren een kleinere eettafel in elkaar gezet en in de keuken geplaatst en daarop de oven-magnetron gezet en de koel- en vrieskast heb ik uitgepakt en ingeschakeld. Deze staan nog op rijdende plateaus, dus kunnen straks heel makkelijk verplaatst worden.

- Er staan nog heel veel spullen in de opslag in Utrecht. Daar zitten onder andere dingen in om aan de muur te hangen. Die blijven dus nog even kaal. Ook zitten daar vloerkleden in en heel wat keuken apparatuur. En mijn boekenverzameling. Die heb ik al 2,5 jaar niet meer in mijn handen gehad.

Helemaal eigen maken zal dus nog wel even duren, maar de grote logeerpartij van bijna 8 maanden is voorbij!
De honden zijn in ieder geval helmaal happy want die kunnen eindelijk weer eens bij het vrouwtje op de bank en tegen haar aankruipen. We hebben het alledrie gemist!

Nu maar hopen dat ze niet ook -op hun eigen manier- zich het huis ‘eigen’ willen maken. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door