Die trilpootjes zijn me een raadsel als het geen cushing is. Hartklachten?
Of toch gewoon spieren/gewrichten? Het is een jachthond ze rent minstens 15 a 20km per dag...
Nou goed... Word weer vervolgd...

Moderator: Lizzy
lberghoef schreef: ↑vr 27 nov 2020, 08:54 Weer een update... Mijn dierenarts hier heeft ook onderzoek gedaan en is ook tot de conclusie gekomen dat de urinetest niet gaat lukken in Frankrijk. De urine zou opgestuurd moeten worden naar Antwerpen of Utrecht en dat is nu tijdens de lockdown en pseudo lockdown vanaf morgen niet mogelijk.Waarom denk je aan HCC? Het kan hoor. Maar is je hond daar niet ooit voor gevaccineerd? Mariadistel is bij leverproblemen altijd een goed idee dus dat zou ik zeker doen!
Ik heb nu zelf besloten, ook in overleg met Utrecht en een dame die een facebook groep hierover heeft, even niet verder te testen. Wat de uitslag ook zal zijn, ik ga mijn twijfels houden over de uitslag. Duffy heeft geen klinisch beeld van Cushing en zonder klinisch beeld zou er eigenlijk niet op Cushing getest moeten worden. De dierenarts is hier terecht van geschrokken en gaat het voortaan anders doen.
Ik ga er voorlopig van uit dat het geen cushing is en ga op zoek naar een goede chiropractor voor de trilpootjes. En een goede leverondersteuning want daar zit wel iets niet helemaal goed. De alkalische fosfaten waren licht verhoogd, 380 ipv 212 geloof ik waardoor de da dus cushing dacht. Ik denk , gezien de iets vergrote lever op de scan HCC. Maar ik kan niet titeren hier. Zal ik Mariadistel gaan geven?