Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
Uiteindelijk voor Bono wat gekookt, soort van pancreas dieet. En voor Asha blik meuk gekocht. En zowaar hebben ze gisteravond en vanmorgen wat gegeten. Over een paar dagen dan maar proberen om daar beetje bij beetje weer rauw aan toe te voegen.
Door tt-tjes
Lizzy schreef:Allemachtig, ze hebben het wel te pakken zeg! Maar goed, ze hebben wat binnen, Godzijdank!
Zoiets heb ik ook nog nooit meegemaakt. Hoop wel dat ik ze terug krijg op rauw.
Ben aan het zoeken naar kvv met lager vetgehalte. Maar kan nog echt iets vinden waar ook bot in zit
Door pluk
tt-tjes schreef: za 30 jan 2021, 17:09 Zoiets heb ik ook nog nooit meegemaakt. Hoop wel dat ik ze terug krijg op rauw.
Ben aan het zoeken naar kvv met lager vetgehalte. Maar kan nog echt iets vinden waar ook bot in zit
Alroda heeft een aantal enkelvoudige varianten met max 10% vet.
Door Charlie Angel
Wat fijn dat ze in ieder geval iets hebben gegeten. Dan maar even meuk, maar ik snap dat je ze graag weer op vers wilt hoor. Maar voor nu eerst wat naar binnen krijgen.
Door pearlsofpassion
Das nu even niet van belang wat ze eten hé. Gelukkig gaat er weer wat in.

Dat rauw komt wss vanzelf wel weer. Dat is de ervaring hier toch.
Luis moest ook een tijd op blik na ernstige maagontsteking, maar na een week of wat was hij maar wat blij dat hij terug vers kreeg. Brok en blik vinden ze hier heel lekker voor een keer of een paar dagen, maar dan is het wel goed geweest.

Kan zijn dat verhit voer nu even gewoon beter valt. Eerst maar genezen. Maag en darmen moeten ook even herstellen.
En daarna komt dat rauw wss wel vanzelf.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door