Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
pearlsofpassion schreef: vr 29 jan 2021, 18:09 Ja hoe waar zon?
Ja, hier, het was echt zo! Deze week alleen woensdag en donderdag veel regen, andere dagen ook een beetje zon. En nu komt er een soort hagel/natte sneeuw achtige substantie uit de lucht.
Door dinky89
eelke schreef: za 30 jan 2021, 08:11 Ja, hier, het was echt zo! Deze week alleen woensdag en donderdag veel regen, andere dagen ook een beetje zon. En nu komt er een soort hagel/natte sneeuw achtige substantie uit de lucht.
Hier is vandaag de zon en blauwe lucht en vanmorgen rijp op de weilanden :D
Door eelke
dinky89 schreef: za 30 jan 2021, 09:50 Hier is vandaag de zon en blauwe lucht en vanmorgen rijp op de weilanden :D
Oh. Hier sneeuwt t ::) Als je er genoeg van hebt, geef je het dan weer terug?
Door Kaio
Nou zeg, hier staat er geen paard, geit of schaap meer in de wei. Of ja wei, lijken meer op rijstvelden. ::)
Op ons eigen gras , nou ja modderpoel hoef je ook niet meer te lopen, zak je ook flink in....
En vandaag ging het weer vrolijk verder, sneeuw, natte sneeuw, motsneeuw/regen.
Morgen droog en dan weer de voorspelling vanaf maandag, regen regen en meer regen tot en met woensdag.
Het is ook gewoon best moeilijk wandelen met de honden, aangezien het van die klei achtige grond is, dus ook wel spekglad. Honden glijden ook uit regelmatig . Sommige paden zijn gewoon meer beekjes geworden. Oja en de pup kwam laatst wel erachter dat dat dan plots ook wel erg diep kan zijn ;D
Dus ja echt Bleh. En een beetje minder grauw zou met al die ellende ook wel eens goed doen.
Door dinky89
eelke schreef: za 30 jan 2021, 10:13 Oh. Hier sneeuwt t ::) Als je er genoeg van hebt, geef je het dan weer terug?
Van zo'n lekker zonnetje krijg ik nooit genoeg vrees ik maar ik blaas wel naar het zuiden zodat de wolken bij jullie hopelijk wat verder zuidwaarts gaan kijken zodat jij en pop ook wat blauwe lucht krijgen. Wie weet blazen siberienne en Anne dan ook mee aangezien die ook al blauw hebben :cool:
Door Siberienne
Wordt wel koude wind met wat sneeuw vlokjes
440C43AE-E611-44FF-B6FC-6C2DB09F12E7.jpeg
440C43AE-E611-44FF-B6FC-6C2DB09F12E7.jpeg (4.69 MiB) 4095 keer bekeken
[attachment=1]7DC0A188-A1B1-4BB7-B54D-
Bijlagen
7DC0A188-A1B1-4BB7-B54D-6587239982BC.jpeg
7DC0A188-A1B1-4BB7-B54D-6587239982BC.jpeg (6.04 MiB) 4095 keer bekeken
Door Siberienne
Vanmorgen ook nog even met de grote camera op pad geweest, die plaatjes volgen nog. Maar de wandeling werd wreed verstoord door een zekere husky die totaal de andere kant op was gegaan. ::) Dus keerden we maar om
Door Fenixjuh
Wauw Siebrienne, wat mooi :D :D

Hier gelukkig vandaag droog :) Dat is al heel wat... Waterniveau is weer bijna normaal, dus het mag ondertussen ook wel droog gaan blijven.... ::) ;)
Door dinky89
Geloof dat ik maar tot het einde van de ochtend wacht om naar de supermarkt te gaan. Er zou sprake zijn van ijzel :-X lees ook al vele berichten over ongelukken en code oranje vanwege gladheid....
Door pearlsofpassion
Fenixjuh schreef: za 30 jan 2021, 18:19 Wauw Siebrienne, wat mooi :D :D

Hier gelukkig vandaag droog :) Dat is al heel wat... Waterniveau is weer bijna normaal, dus het mag ondertussen ook wel droog gaan blijven.... ::) ;)
Zou fijn zijn hé?
Mocht hier al 4 meter regen geleden (zo ergens eind oktober) gestopt zijn. En wat doet het? Regenen... >:(
Stomme klimaatverandering..
Dat was 10 jaar geleden echt niet, zo extreem.
Door pearlsofpassion
Sorry Doranto, ik had niet zo moeten reageren.
Ik ben het echt zat en heb verder wel wat stress'jes en te weinig geslapen. Geen excuus, maar daardoor heb ik het er moeilijk mee. Maar ik wil dat helemaal niet afreageren. Als bij jullie het waterniveau nu pas weer normaal is, moet ik blij zijn voor jullie.
;)
Dus sorry he.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door