Hier schommelt het ook al weken net rond het vriespunt. En vreselijk nat...
Dan heb ik ook liever een paar graden kouder en vollop sneeuw.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑vr 29 jan 2021, 10:37 -12C, grijs en her en der een sneeuwvlok. Ik voel met jullie mee. Hadden wij in november, eindeloze regen is niet fijnWij ook, en een groot deel van december ook nog. Echt depri weer!
Anne in Zweden schreef: ↑vr 29 jan 2021, 11:42 Wij ook, en een groot deel van december ook nog. Echt depri weer!Prima! Heerlijk zo voor erbij. Huis is ook zonder wel aangenaam warm, veel beter dan ons huurhuis.
Inmiddels is het braaf -20 tot -15, de meter sneeuw van laatst is ingezakt tot een cm of 70, en we hebben een stralend zonnetje vandaag. 's Nachts volle maan - dan kun je bijna de krant lezen, zo licht is het dan in combinatie met de witte omgeving!
Maar raar weer is het soms wel. Vorige week hadden we de ene dag -27, twee dagen later +1.Dat duurde gelukkig maar een dag of twee. Verder is deze winter in ieder geval beter dan die van vorig jaar.
Hoe bevalt de houtkachel?![]()
sam28 schreef: ↑vr 29 jan 2021, 10:10 Hoe is het met je nijnen dan nu? Hebben ze wel droge pootjes?Hun hok is droog. En ze hebben nog een afdakje met laag oud hooi onder dat meevalt.. Die staan verhoogd. Maar droge pootjes erbuiten hebben ze al 3 maand niet meer gehad..
Hier ook bijzonder veel regen en alles is een grote blub. Zul je zien dat we a.s zomer weer een gort droge en hete zomer hebben.![]()
eelke schreef: ↑vr 29 jan 2021, 16:15 Hier is ook alles erg nat inderdaad. Maar vanmiddag is er dus weer zon, ik knap daar wel van op hoor, die dagen met zon, en dat het merkbaar alweer langer licht is. Bijna zomer!Lucky you! Van zo'n knapt een mens inderdaad op![]()