Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
Ina schreef: vr 22 jan 2021, 22:13 O nee toch, nog eentje die bezig gaat :-[
Je zou dan inderdaad gaan denken dat er iets heerst...., verontrustende is wel dat het natuurlijk al even bezig is, gaat eten nog steeds slecht?
Hij heeft gisteravond wat carnibest pancreas gegeten. En oogt iets vrolijker
pike schreef:Hoe gaat dat spugen in zijn werk? Weet je zeker dat het niet uit de longen komt? Pike heeft ooit flink kennelhoest gehad en spuugde toen ook elk kwartier wit schuim. Hij begon in de nacht en ‘s ochtends was zijn kussen doorweekt. Van de da kreeg hij na eerste consult ook iets tegen misselijkheid wat natuurlijk niet hielp.
Hij begint met smakken en begint dan aan te halen en daarna spuugt hij. Zojuist heeft hij wat gedronken en dat na een minuut ook weer uitgespuugd
Door Fenixjuh
He bah, ik had echt gehoopt dat het een bijwerking was van het zout.... :'(
Hopelijk knapt hij snel op, vallen de resultaten maandag mee en gaat het ook snel beter met Asha... Knuff!! :bigarmhug:
Door tt-tjes
Bono heeft iig gisteravond vrijwillig gegeten. Kleine portie tartaar met wat carnibest pancreas en wat zoete aardappel. Asha heeft gisteren een prik gehad tegen misselijkheid en heeft niet meer gebraakt, alleen nog niet gegeten. Voelt zich duidelijk nog niet lekker.
Door Lizzy
tt-tjes schreef: zo 24 jan 2021, 08:17 Bono heeft iig gisteravond vrijwillig gegeten. Kleine portie tartaar met wat carnibest pancreas en wat zoete aardappel. Asha heeft gisteren een prik gehad tegen misselijkheid en heeft niet meer gebraakt, alleen nog niet gegeten. Voelt zich duidelijk nog niet lekker.
Oh, dat vind ik wel een vooruitgang!! Asha zal waarschijnlijk ook wat langer nodig hebben om dit te boven te komen. Beterschap voor beide :-*
Door tt-tjes
Vanochtend naar de DA geweest om eigenlijk een acth test voor addison te laten doen. Echter in overleg met de DA en omdat Asha dezelfde symptomen had, hebben we dat uitgesteld.
Ze constateerde wel een hartruis, dat had de andere DA ook gezegd vorige week.
Dat moet ik ff laten bezinken. Ik weet niet of ik daar nu al een hartecho voor moet laten maken.

Het goede nieuws is dat beide heren vanmorgen gegeten hebben.
Door Lizzy
Ik denk echt dat ze een heel lullig virus hebben opgelopen en dat gaat even op en af. Met een beetje mazzel eten ze vandaag weer wat!

Verstandig dat jullie die test hebben uitgesteld. Zie ook het nut daar niet van in.

Ik begrijp dat je die van die hartruis even moet laten bezinken. Ik zou wachten tot hij een tijdje weer 100% in goede doen is. Overigens is onze Brutus er ruim 14 jaar mee geworden he, met zijn hartruis! Dus ja nee, niet fijn maar heel veel honden worden er gewoon oud mee.
Door Ina
Alles kan hé, ook Corona.
Is daar een test voor bij honden of zou je dan ook op de PCR test uitkomen via een swab of zo?

Hoe dan ook balen dat het nog steeds doorsukkelt, hopelijk gaan ze nu toch snel weer opknappen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door