Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door doranto
Inmiddels zijn we weer thuis en is de operatie achter de rug.
Het is gelukkig allemaal heel goed gegaan. Ik mocht bij hem blijven toen de braunule werd gezet en hij in slaap gevallen was. Voordat hij wakker werd kwamen ze me weer halen en tijdens het ontwaken was ik er dus ook bij. Ik vind het heel fijn dat dat mocht!
Hij ligt nu lekker in zijn mand.
Er zijn behalve zijn duimpje ook nog 3 bulten weggehaald en twee epiluden.
Hopelijk doet de pijnstilling goed zijn werk en knapt hij snel weer op.
Door Laika
Fijn dat de operatie goed gegaan is en dat je er op de belangrijke momenten bij mocht zijn.
Beterschap voor Honyx :-*
Door doranto
Laika schreef: wo 16 dec 2020, 12:58 Fijn dat de operatie goed gegaan is en dat je er op de belangrijke momenten bij mocht zijn.
Beterschap voor Honyx :-*
Dankjewel :-*
Lizzy schreef:Pfft, fijn dat het ook weer achter de rug is :-*
Ja inderdaad een hele opluchting! :-*
Door Anne in Zweden
Helemaal gemist, deze! Wat een spannende dag voor jullie, maar wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Worden de bultjes nog onderzocht?

Beterschap in ieder geval!
Door doranto
Anne in Zweden schreef: wo 16 dec 2020, 16:31 Helemaal gemist, deze! Wat een spannende dag voor jullie, maar wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Worden de bultjes nog onderzocht?

Beterschap in ieder geval!
Dankjewel!
Nee, het wordt niet onderzocht. Dat vond de da niet nodig.
Door doranto
Envie schreef: vr 22 jan 2021, 20:49Beterschap !!
Dankjewel :)
Van de narcose heeft hij gelukkig weinig last gehad. Alleen had meneer in een onbewaakt ogenblik kans gezien om de hechtingen bij zijn duimpje eruit te halen :( . De halsband van de comfy-cone die hij om had was los gegaan. Hoe dat heeft kunnen gebeuren is mij nog een raadsel, waarschijnlijk zat hij gewoon niet goed dicht.
Ik ben niet meer terug gegaan naar de da. omdat hij het dan waarschijnlijk opnieuw had willen hechten en dan had hij wéér onder narcose gemoeten. Ik ben inmiddels (helaas) zeer bedreven in het verbinden van wonden bij honden, dus ik heb het met behulp van mesitranzalf (en opnieuw ondersteunend advies van Alex Brander, van veterinaire wondzorg) zelf verbonden. Het heeft even geduurd, want de wond was best groot, maar sinds gisteren heeft hij alleen nog een droog verbandje om zijn poot ter bescherming, totdat de nieuwe huid wat dikker is. Het ziet er inmiddels net zo mooi uit, alsof de hechtingen gewoon hun werk hebben gedaan :) . Lang leve de mesitranzalf. Die is echt onovertroffen!
Door Envie
Mooi dat je het zelf zo hebt kunnen oplossen, dat scheelt ook aardig weer wat stress.
Door Anne in Zweden
Mesitran is echt een godsgeschenk. Toen Laika een hechting in haar buik had losgelikt na een mastceltumor-operatie, heb ik het gat ook dicht gekregen met Mesitran. Perfect glad geworden, mooier nog dan waar de hechtingen zaten!
Door doranto
Anne in Zweden schreef: zo 24 jan 2021, 23:16 Mesitran is echt een godsgeschenk. Toen Laika een hechting in haar buik had losgelikt na een mastceltumor-operatie, heb ik het gat ook dicht gekregen met Mesitran. Perfect glad geworden, mooier nog dan waar de hechtingen zaten!
Ja, echt ongelooflijk hè.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door