Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Laika
Ik was 14 toen we elkaar leerden kennen en 15 toen we samen gingen wonen. We gingen trouwen toen ik 21 was en dat was afgelopen december 40 jaar geleden.
Door Tanna
Laika schreef: di 19 jan 2021, 07:43 Ik was 14 toen we elkaar leerden kennen en 15 toen we samen gingen wonen. We gingen trouwen toen ik 21 was en dat was afgelopen december 40 jaar geleden.
Wat mooi! Wij woonden in december ook 40 jaar samen, wat vliegt de tijd, hè?
Mijn kleuterschoolvriendin heeft haar man leren kennen op dansles, toen zat ze in de brugklas. Op haar 21ste verjaardag getrouwd en dat is nu haast 41 jaar geleden.
Door hannabelgje
Gisteren avond kreeg ik het nieuws dat de geliefde man van een goede kennis is gestorven. Ze wonen nogal ver weg in Nederland, maar ik zorgde altijd voor een jaarlijks bezoekje. Afgelopen jaar is dat ivm corona niet gelukt. Ik vind het zo erg voor haar en haar gezin. Pfff heftig zijn dat soort dingen. Ik heb bij mijn moeder een mooie kaart uitgezocht en ga ik morgen op de bus doen. Dat vind ik nog steeds persoonlijker dan een fb berichtje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Inge en Bono
Ik heb mijn diploma gehaald, of 2 eigenlijk: VIG/MZ. Zojuist kregen we een mail hoe de diploma-uitreiking eruitziet: tijdvakken van 5 minuten om school binnen te komen, de boel te ondertekenen en school te verlaten :P Feestelijk ;D
Maar goed, ik was toch niet in de stemming voor een feestje. Thuis maar samen een hapje lekker eten :) Maar daarna: nóóit meer naar school olé olé :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door