Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Doranto schreef: ↑di 19 jan 2021, 18:38 Die avondklok hè... ik heb daar vragen over. Sommige feiten kan ik nergens terug vinden. Zoals,
- is het een digitale of analoge klok?
- moet ik deze klok zelf aanschaffen of word deze verspreid door de overheid?
- is deze klok overdag onbruikbaar?
- Is het een staande of wandklok?
Ik vind persoonlijk dat er nog veel onduidelijkheden zijn.
En waar de fuck zet ik deze weer neer??
Zucht![]()
Ronald schreef: ↑wo 20 jan 2021, 09:21 Enkele antwoorden:
1. De avondklok dient door uzelf geïnstalleerd te worden. Elk huishouden in Nederland krijgt er een met PostNL geleverd.
2. Ja, want u installeert de klok zelf.
3. Iedereen krijgt dezelfde klok in de vorm van een oranje schaap.
4. Nee, batterijen zijn niet inbegrepen. Ons bent zuunig. Maar aangezien de overheid wel oog heeft voor duurzaamheid, is deze Avondklok voorzien van een zonnepaneel.
5. De Avondklok werkt helaas alleen van 18.00 tot 24.00 uur.. Daarna is het nacht en heeft u een Nachtklok nodig, vanaf 06.00 tot 18.00 heeft u een Overdagklok nodig.
6. Mocht uw Avondklok defect zijn, dan kunt u deze eenmalig terug sturen en laten vervangen voor een nieuwe. Als deze tweede ook defect is, draait u op voor de kosten. Wij, uw overheid, hebben u dan voldoende gesponsord en ons bent zuunig.
7. Als u een Overdagklok, of een Nachtklok heeft, dan kunt u deze rustig blijven gebruiken. Heeft u zelf thuis ook een Avondklok, dan vragen wij u toch om onze Avondklok voor deze beperkte periode aan te houden.
Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Uw Overheid