Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
millyckk schreef: Bewaar jij de toiletrollen buiten? Of zie ik het verkeerd?Dat is een soort vaas van klei gemaakt in wit/zwart geverfd... jongste dochter heeft dat op school gemaakt, 4 jaar geleden...
CindyMayella schreef: ↑zo 17 jan 2021, 06:34 Dat is een soort vaas van klei gemaakt in wit/zwart geverfd... jongste dochter heeft dat op school gemaakt, 4 jaar geleden...En ik maar denken dat het een monument voor 2020 was![]()
![]()
Siberienne schreef: ↑zo 17 jan 2021, 09:44 En ik maar denken dat het een monument voor 2020 wasEcht hè? Aris, die toch op Cyprus is geboren en getogen en pas op bijna driejarige leeftijd bij ons kwam, slaapt bij -22 graden gewoon buiten, in de openlucht, niet eens in een hok. Er staat wel een hok, en hij mag ook gewoon binnen slapen, net als de andere drie, maar hij geeft de voorkeur aan buiten.![]()
Wij gaan ons weer aankleden op de kou met een husky die dan om je heen staat te dansen ‘schiet eens op’. Wat zijn mensen dan toch watjes; -15 dus drie lagen aan , hij redt die overgangen gewoon met zijn vachtje...
Anne in Zweden schreef:Ik vind het voordeel van jullie Hollandse winterweer dat je ook nog iets van het landschap ziet. Dat levert zulke charmante plaatjes op! Bij ons zie je alleen één grote klont wit.Niet waar, we hebben jou en de honden ook tussen het wit gezien, hele leuke plaatjes dus.
Charlie Angel schreef: ↑zo 17 jan 2021, 18:36 Niet waar, we hebben jou en de honden ook tussen het wit gezien, hele leuke plaatjes dus.Ik kon het anders wel volgen.![]()
pearlsofpassion schreef: ↑zo 17 jan 2021, 19:40 Ik kon het anders wel volgen.Oudste dochter is 12 en al bijna net zo groot als ik (hoe dan??Moest even lachen.
Mooie sneeuwman, Kim! En zo mooi recht! De onze viel steeds omkreeg die bollen amper getild
en dus stond ie scheef...
Charlie Angel schreef: ↑zo 17 jan 2021, 18:36 Niet waar, we hebben jou en de honden ook tussen het wit gezien, hele leuke plaatjes dus.Geef toe, vergeleken met die Hollandse plaatjes zien die van ons er toch een beetje uit alsof we door de yoghurt waden.![]()