Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑vr 15 jan 2021, 08:18 Heerlijke foto's PoP!Ik heb even gecheckt, wij sturen tot en met maandag de sneeuw naar jullie, daarna zijn wij weer aan de beurt.
Fijn dat je weer stroom hebt Anne!
Ik heb mijn hoop gezet op morgen met de sneeuwvoorspelling en als de sneeuw van Anne daar dan overheen komt, kan mijn geluk niet meer op.![]()
Anne in Zweden schreef:
Ik heb even gecheckt, wij sturen tot en met maandag de sneeuw naar jullie, daarna zijn wij weer aan de beurt.
dinky89 schreef:De verwachte sneeuw vandaag komt vanuit het zuidwestenJa inderdaad. Maar een mens mag hopen op het draaien van de wind en dat ie dan noordelijk wordt en dat er dan veel meer sneeuw valt en het een stuk kouder word.
sam28 schreef: ↑za 16 jan 2021, 11:05 Siberienne, het is bij jou ook al zo prachtig!!!!!Nou, voor mij hoeft het niet hoor. Zelfs in een slappe hollandse winter doen mijn wintertenen al vreselijk veel pijn![]()
Ja inderdaad. Maar een mens mag hopen op het draaien van de wind en dat ie dan noordelijk wordt en dat er dan veel meer sneeuw valt en het een stuk kouder word.![]()
![]()