Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ina
Ons geluksmomentje.....2 dames die ondanks carbidschieten rondom ons, gewoon aan het spelen en suffen zijn :)
.....nu nog afwachten of er vanavond echt geen vuurwerk afgestoken gaat worden want vermoedelijk zullen ze daar een stuk minder blij van zijn, maar tot nu is oudejaardsdag een geluksmomentje waard :biggrin2:
Bijlagen
A2.jpg
A2.jpg (432.76 KiB) 1760 keer bekeken
A1.jpg
A1.jpg (328.61 KiB) 1760 keer bekeken
Door -Annemarie-
IMG-20201231-WA0001.jpg
IMG-20201231-WA0001.jpg (222.92 KiB) 1745 keer bekeken
Moyra ligt heerlijk rustig bij de oppas. Wij zijn gewoon thuis, maar er wordt hier nog best wel veel geknald.
Door Hanny
Bij ons zijn de dames normaal. Er wordt toch al flink geknald, maar niet te vergelijken met voorgaande jaren.
We zijn daar blij mee en rekenen er op, dat het wel goed zal gaan.
Het lijkt erop, dat Loesje toch de aansteekster was met onrust. Ze is er niet meer en dat is op zo'n dag als vandaag duidelijk te merken. We hadden haar onrust vandaag graag voor lief genomen, het is niet anders.

Hanny
Door hannabelgje
Kaela schreef:Ik zit Hartbreak High terug te kijken op netflix. Mijn geluksmomentje is dat de mode sindsdien gelukkig heeeeeel erg veranderd is ;D
Ik vind het zo jammer dat ie in België niet beschikbaar is. Ik had het graag nog eens gekeken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door dinky89
Grappig dat Jacy zo in de spotlight wordt gezet :) Al hoop je eigenlijk dat Jacy niets meer vind tijdens de wandeling want dat betekent dat er geen zwerfafval meer is ;)

Mijn geluksmomentje was dat de weegschaal vandaag niet significant hoger is komen te staan na de feestdagen :) Nu weer strakker er bovenop zitten qua opletten met eten zodat er hopelijk nog wat kilo's af zullen gaan :cool:
Door CindyMayella
Net terug van controle gyneacoloog.... in september nog 1x controle (inwendige echo) en dan..... hoef ik niet meer terug te komen!!!!!! Eindelijk, na 5 jaar lang 4x per jaar (ivm 2cystes, die waarschijnlijk verklevingen zijn en vleesboom), is er geen verandering en vindt meneer de gyneacoloog dat het wel genoeg is geweest :D .....
Geen bloed prikken meer, geen echo’s meer, geen uitstrijkjes meer (op de verplichte 5 jaarlijkse na dan)....... Oh zo blij!!!!!!
Iedere keer als ik moest, was het voor mij een drama sinds de sterilisatie (ic opname door darmperforatie plus de problemen en operaties daarna)...... nu zo blij dat het klaar is.......
Door CindyMayella
Mn manager stuurde gister eerst een appje om me nogmaals te bedanken dat ik op stel en sprong een paar uurtjes kwam werken (2 nieuwe krachten melden zich na 1 dag werken alweer ziek >:( )... en daar meteen achteraan dat ie een contractverlenging voor een jaar voor mij had doorgestuurd naar de HR.... dus nu wachten op goedkeuring.... zal raar lopen als het niet wordt goedgekeurd ;D ;) ....
Door CindyMayella
Fenixjuh schreef:In theorie zou ik je willen feliciteren, maar hoe gaat het op je werk? Kan je de kachel al aanzetten?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
We hebben mobiele verwarmingen, 2 stuks..... 1 heb ik al gebruikt tijdens mn nachtdiensten en dat werkt..... overdag moet je ze elk bij 1 kassa zetten om het warm te krijgen.... maar zodra je de inloopvriezer open zet, wordt het dus koud..... heb van de week de vriezerjas eerst aan gehad en dan kom je op temperatuur.....
De airco en dus ook verwarming werkt nog steeds niet.... beiden zijn op 1 en hetzelfde aangesloten.... dus dat probleem zal blijven..... Heb ook gesprek met manager gehad en sinds een paar dagen is er verandering.... weet niet voor hoelang.... maar blijkbaar wil ie me wel houden....
Maar... heb nu wel een jaar de tijd om te kijken naar iets anders en afwachten hoe het gaat met de corona....
Door doranto
Mijn geluksmomentje van de dag is dat sinds vandaag de stucadoor klaar is! :D Nu alles droog zien te krijgen en dan kan de tegelzetter aan de gang. Hopelijk kan deze maand de keuken nog worden geplaatst. (We zitten al ruim 4 mnd. zonder)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door