Moderator: Lizzy
Truus schreef: Ahhh wat zieligTis een echte vent..... janken, piepen..... De alcohol prikt, denk ik. Ik heb er van ellende maar wat calendula zalf in gesmeerd...... En Prodier Oordruppels van VSM ?
Lizzy schreef: Tis een echte vent..... janken, piepen..... De alcohol prikt, denk ik. Ik heb er van ellende maar wat calendula zalf in gesmeerd.....
Truus schreef:Daar dacht ik ook aan hoor Truus. Helaas hebben wij namelijk wel ervaring met die krengen.... (Bij Whoofer - twee keer onder narcose eruit moeten laten halen). Mijn ervaring is dat dit een acute pijn en ellende opleverd. Dit is er langzamer ingeslopen. Begon met af en toe wat schudden, beetje krabben en nu zie ik de wondjes in zijn oorschelpje die hij vroeger ook regelmatig had. Ik denk (hoop) dus niet dat het een grasaar is.Ja..mannen he. Ik wil je niet ongerust maken maar het is toch geen grasaar he?
![]()
Peet schreef: ik heb nog steeds een aloe plantje voor je staan...ideaal voor 'watjes-reuen-met-een auwtje'....Ohhhwwww, mijn adoptie aloee-tje?! Ahhhh, ik moet haar echt snel een keer komen adopteren he![]()
Lizzy schreef: Ohhhwwww, mijn adoptie aloee-tje?! Ahhhh, ik moet haar echt snel een keer komen adopteren heIk zou er helemaal niets in smeren en spoelen met fysiologisch zout en verder ma of pa natuur zijn werk laten doen.!
Kan ik nu aloe-gel erin kieperen?
Of kan ik beter eerst spoelen met fysiologisch zout en daarna aloe-gel erin doen?
Of geen aloe-gel?
Truus schreef: Prikt fysiologisch zout niet bij die wondjes? Ik zou de gel proberen.Nee, amper. Dat is een puntje zout op een liter water. Dat is niet te vergelijken met alcohol oid. Kuma's oren waren echt stuk en pijnlijk en ze vond het niet erg. Zelfs fijn af en toe.