Allemaal hartelijk dank voor de condoleances en lieve woorden!
Ronald schreef:
Wat ik hier prettig vind, is dat iedereen in zijn of haar waarde wordt gelaten. De discussies zijn er natuurlijk wel, maar de hele toon is niet van elkaar afbranden. Discussies worden gevoerd met respect en/of begrip voor elkaars standpunt.
Precies, ben ik helemaal met je eens hoor! En daarom ben ik al zo lang op dit forum, omdat de discussies hier altijd op een prettige manier verlopen.
Ina schreef:
En van mijn kant mijn excuses mocht ik je het gevoel gegeven hebben je in een hokje te willen plaatsen, dat was absoluut niet mijn bedoeling of intentie.
Misschien heb ik te ongenuanceerd gereageerd, ook dat was dan niet mijn bedoeling.
Ik vind het heel naar dat ik je zo slecht gevoel bezorgd heb .... ga aub niet op je handen zitten want al onze meningen, inzichten en ervaringen doen er toe.
Nee hoor, Ina. Ik bedoelde niet te zeggen dat jij me in een hokje geplaatst hebt. Ik vind het lastig dat een bepaald standpunt waar ik min of meer achter sta, gerelateerd wordt aan bepaalde personen. Dat zegt niets over jouw intenties, maar meer over hoe ik dat ervaar.
Verder was het woensdag een mooie katholieke uitvaart, die past bij hoe hij geleefd heeft. Hij is 94 geworden, en was lichamelijk en geestelijk al zeer zwak. Vlak voor de feestdagen zei hij: "Ik lijdt aan het leven." En toen kwam de Corona besmetting.
Wij zijn dankbaar dat hij niet langer meer hoeft te lijden.