Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Ik hoop het ook.

Er is op moment iemand hier in de buurt aan het klussen, zagen. Ondertussen ben ik in staat die persoon zelf door midden te zagen. :-X

Edit, het is zo'n afbik apparaat en een flat hier ergens in de buurt wordt verbouwd. TOP dus. Doe maar over 3 weken. Dan ben ik weer aan het werk ;D
Door sam28
Heb een druppel gekregen en mag die zo ophalen.
Kan ik direct wat lichte boodschappen doen. Een krat bier is 16kg. Ik neem gewoon een klein rugzakje mee, daar past niet zoveel in.
Door Too
Sam
hopelijk maakt de druppel het verschil, kan me zo voorstellen dat juist door de tampon de prut bovenin bleef hangen.
En die krat bier... die haal je dan maar in 4 keer ;D

Ik ga nog maar s aan de koffie...
zo eerst even een blokje om en duimen dat de postbode vandaag wat komt brengen,
het UWV maar weer eens bellen èn het nieuwe vloerkleed voor de slaapkamer op zn plek prutsen.
Dat laatste is nogal een ding met zo'n antislip ondertapijt dat zn werk echt erg goed doet ::)
Door sam28
Ik heb alleen heel specifieke dingen gekocht en de rest komt vanavond. Er appte een vriendin dat ik gek geworden was en dat ik het haar moest laten halen. :biggrin2: Ik was al gek, dat weet ze wel ;D

En, en, en..... Toen ik naar de apotheek liep was het Dalmatiër puppy buiten!!! :smitten: :heart: :smitten: :heart:
Wat is ze lief!!! En leuk!!! Pup heet Donna en komt bij indian dogs vandaan. Ik ben helemaal niet van het socializen met hondeneigenaren, vandaar dat Ziva ook zo op mensen gericht was, maar ik heb echt even met die man staan kletsen. Ze zitten ook op de FB groep dalmatiergekken ;D

En wat mis ik Ziva enorm.... Heb wel ff gehuild onderweg naar de apotheek. :'(
Door - pien -
Too schreef: wo 13 jan 2021, 11:58 Sam
hopelijk maakt de druppel het verschil, kan me zo voorstellen dat juist door de tampon de prut bovenin bleef hangen.
En die krat bier... die haal je dan maar in 4 keer ;D

Ik ga nog maar s aan de koffie...
zo eerst even een blokje om en duimen dat de postbode vandaag wat komt brengen,
het UWV maar weer eens bellen èn het nieuwe vloerkleed voor de slaapkamer op zn plek prutsen.
Dat laatste is nogal een ding met zo'n antislip ondertapijt dat zn werk echt erg goed doet ::)
:whistling:

Gister maar wéer gebeld hoe het nou precies in z'n werk gaat met taperingstrips/afbouwmedicatie. En ik ben de helft alweer vergeten :-[ Gelukkig vond ik nog een ouwe vlop waar ik dingen op had genoteerd de vorige keer (leve het niks weggooien) en ga ik het plan in twee stappen opdelen : eerst wéer naar de dokter voor een recept (voor de eerste twee maanden) en daarna goedkeuring vragen aan de zorgverzekeraar voor de vergoeding van de laatste maanden.
Ik heb er blijkbaar zo'n stress van (en van 'de Britse variant') dat ik weer vanaf 4.30 wakker was :-X
Verder willen we echtechtecht koolhydraatarmer gaan eten. Ik vind het niet makkelijk om onze beproefde recepten om te gooien/aan te passen. Soms vervang je pasta bijvoorbeeld maar soms moet het écht helemaal anders.
Door sam28
Wat naar dat je er zo vroeg van wakker was Pien! Hopelijk brengt het 2 stappenplan rust.

Waarom pak je dat koolhydraatarmer eten ook niet in stappen aan?
Eerste week (of hoelang je moet wennen) alleen de pasta vervangen en de rest met koolhydraten. De tweede week gooi je de aardappelen eruit, de derde week het brood.
Ik noem maar wat. Dat is toch overzichtelijker als; ik gooi NU alles eruit?
En alle beetjes helpen. :biggrin2:

Verder heb ik naast een oordruppel van de KNO arts een enorme bos bloemen gekregen. Van mijn werk. Wat ontzettend lief. Echt heel gaaf.
Het deed me realiseren dat ik WERK heb en dat het 5 jaar geleden ondenkbaar was dat ik 32u per week zou volhouden zonder overprikkeld en ziek te worden.
Ik ben ook op 'dure' huizen aan het reageren en realiseerde me dat ik dat kan betalen nu. :biggrin2: Omdat ik werk en dat werk lukt me dus al anderhalf jaar op 32uur.
DSC_0570.JPG
DSC_0570.JPG (5.5 MiB) 1315 keer bekeken
De bloemen! Mensen moeten nu wel stoppen met me bloemen geven want ik heb geen plek meer waar de katten niet bij kunnen en die lusten wel een bloemetje :biggrin2: :biggrin2:
Door dinky89
Niet lullig bedoeld maar ik zou zelf denk ik die lelies uit het boeket verwijderen en in de container gooien aangezien die giftig zijn voor katten ;) Wel superlief van je collega's! Las ook het stukje over je socializen met de pupeigenaar :) En ja, dan mogen er uiteraard best even wat traantjes rollen om je geliefde Ziva. Bij het lezen van je bericht zag ik eerst maar de halve foto en dus alleen maar die prachtige collage aan de muur :-*
Door sam28
Maar, maar, maar.... die lelies vind ik nu juist zo mooi.... :o

Ik zal ze hoger wegzetten als ik ga slapen of het huis verlaat, ze komen er op deze manier niet aan maar ik ga het mezelf niet vergeven als siepie een hap neemt van de lelie.

Die collage kreeg ik van een goede vriendin. Echt prachtig.
Door pearlsofpassion
Je hebt zo te horen ontzettend veel geluk met je vriendinnen Sam. Vind ik heel erg fijn om te lezen..

Hier hebben mensen je graag, op je werk blijkbaar ook, en dan je vriendinnen... Moet toch zijn dat je, ondanks je destructieve familie, gewoon echt een fijne meid geworden bent.. :) daar mag je best trots op zijn. :-*
Door Siberienne
Effe een koppie thee en dan aan de slag met de kleerkast inpakken. Onze derde verhuizing in 15 maanden. Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Gelukkig komt de verhuizer morgen iets later en niet strak om 8 uur.
Ik zal zo blij zijn als we weer een vaste stek hebben voor langere tijd.

@Sam: goede om te horen dat je een fijne werkplek hebt en hopelijk ook eens een fijnere woonplek. Mooie bloemen!
Door hannabelgje
Sam als je de bloemen wilt laten staan dan even de meeldraden uit de lelies knippen. Om zeker te zijn. Als dat stuifmeel ergens op komt en het komt daarna op de vacht of pootjes van de kat en ze likken het op dan heb je al ellende.
Net weer voor het eerst in 5 wkn gaan hardlopen. Het is een enorme drempel om te gaan (hond naar oppas brengen, naar finse piste rijden, hardlopen en daarna weer hond ophalen) maar wat voel ik me erna altijd lekker. Proberen om vrijdag weer te gaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Tanna
Siberienne schreef: di 12 jan 2021, 15:34 Ja het vereist best wat inzicht. Ik had ook 3x gekeken en alsnog een haak verkeerd gezet. Maar ik ben nu lief voor mezelf want moe en dan doe je dingen fout, net als bij die plinten. Voor je man moet het zwaar zijn ermee geconfronteerd te worden dat het niet meer zo makkelijk gaat als vroeger.
Dat valt geloof ik wel mee, hij had gewoon zwaar de pest in. ::)
Door Tanna
Sam, je bent toch een echte kanjer, hoor!

En Siberienne, wat zal het heerlijk zijn om te weten dat je voorlopig niet weer hoeft te verhuizen. Zo vaak in een paar maanden tijd, pfffff. Tussen onze laatste 2 verhuizingen zat iets meer dan 33 jaar en dat vond ik al stressig genoeg! ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door