Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
src_esther schreef:Echt niet, ikke niet tenminste. Ik heb mijzelf - ruim 20 jaar geledenSame.. Maar ja, als ze gaan uitdelen- beloofd nooit bij dat evil bedrijf te bestellen.
src_esther schreef: ↑ma 11 jan 2021, 09:26Same.![]()
![]()
Echt niet, ikke niet tenminste. Ik heb mijzelf - ruim 20 jaar geleden- beloofd nooit bij dat evil bedrijf te bestellen.
hannabelgje schreef: ↑ma 11 jan 2021, 11:41 Wat is er evil aan Amazon?Dat zou ik ook graag weten
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Lizzy schreef: ↑ma 11 jan 2021, 17:56 Wat Amazon (Jeff) wil is gewoon alles. Alle aankopen van alles gaat via Amazon. Alles. En daarbij is ie niet de beste werkgever. Maar zo meteen kun jij dus niet meer naar bol.com en winkeltjevansinkeltje.nl om je spulletjes te bestellen, maar is alles Amazon.com.Aha!
Lizzy schreef: ↑ma 11 jan 2021, 17:56 Wat Amazon (Jeff) wil is gewoon alles. Alle aankopen van alles gaat via Amazon. Alles. En daarbij is ie niet de beste werkgever. Maar zo meteen kun jij dus niet meer naar bol.com en winkeltjevansinkeltje.nl om je spulletjes te bestellen, maar is alles Amazon.com.Had dat toch niet achter "onze" Jeff gezocht