Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef:Wij gaan zo aan ons project Ikea kleerkast beginnen. Misschien kom ik straks even kijken hoe het met de drank staatSucces, hopelijk is het straks geen klerekast.ik ben namelijk vergeten mijn ontwerp te printen ...
Charlie Angel schreef: ↑za 09 jan 2021, 14:13 Succes, hopelijk is het straks geen klerekast.Het valt mee. Twee van de vier grote stukken staan. En we hebben al onze vingers en tenen nog en 1 klein deukje in het plafond en twee muren met wat zwarte vegen, waarbij de ene muur toch achter de kast komt. Dus we vorderen gestaag. Grootste uitdaging gaat straks het ertussen wringen van het laatste stukje worden![]()
Siberienne schreef: Het valt mee. Twee van de vier grote stukken staan. En we hebben al onze vingers en tenen nog en 1 klein deukje in het plafond en twee muren met wat zwarte vegen, waarbij de ene muur toch achter de kast komt. Dus we vorderen gestaag. Grootste uitdaging gaat straks het ertussen wringen van het laatste stukje wordenOh dat klinkt al heel goed!
Charlie Angel schreef: ↑za 09 jan 2021, 16:56 Oh dat klinkt al heel goed!Paar keer op mijn tong gebeten maar we zitten nu samen aan een kopje thee.
En nog steeds vriendjes samen ook?
Grapje hoor, ik vind IKEA spullen altijd goed te doen.