Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Wij gaan zo aan ons project Ikea kleerkast beginnen. Misschien kom ik straks even kijken hoe het met de drank staat :biggrin2: ik ben namelijk vergeten mijn ontwerp te printen ...
Door sam28
Welkom!!
Ook met updates over de kledingkast. Ik kan wel wat leuks gebruiken. In het kader van leedvermaak is het beste vermaak :biggrin2: :biggrin2:
Door koekje
Kijk, dat doe ik dan weer niet, meubels (laat staan van de Ikea met 5-kantige inbussleutel) in elkaar zetten.
Ik ben ook wel in voor een verslag van de werkzaamheden.
Door Charlie Angel
Siberienne schreef:Wij gaan zo aan ons project Ikea kleerkast beginnen. Misschien kom ik straks even kijken hoe het met de drank staat :biggrin2: ik ben namelijk vergeten mijn ontwerp te printen ...
Succes, hopelijk is het straks geen klerekast. Afbeelding
Door Siberienne
Charlie Angel schreef: za 09 jan 2021, 14:13 Succes, hopelijk is het straks geen klerekast. Afbeelding
Het valt mee. Twee van de vier grote stukken staan. En we hebben al onze vingers en tenen nog en 1 klein deukje in het plafond en twee muren met wat zwarte vegen, waarbij de ene muur toch achter de kast komt. Dus we vorderen gestaag. Grootste uitdaging gaat straks het ertussen wringen van het laatste stukje worden :biggrin2:
Door sam28
Ik mis wat film materiaal van de deuken en vegen. Nu heb ik best een levendige fantasie maar een reality show is soms best leuk :biggrin2:
Door Charlie Angel

Siberienne schreef: Het valt mee. Twee van de vier grote stukken staan. En we hebben al onze vingers en tenen nog en 1 klein deukje in het plafond en twee muren met wat zwarte vegen, waarbij de ene muur toch achter de kast komt. Dus we vorderen gestaag. Grootste uitdaging gaat straks het ertussen wringen van het laatste stukje worden :biggrin2:
Oh dat klinkt al heel goed!
En nog steeds vriendjes samen ook?
Grapje hoor, ik vind IKEA spullen altijd goed te doen.
Door Siberienne
Charlie Angel schreef: za 09 jan 2021, 16:56 Oh dat klinkt al heel goed!
En nog steeds vriendjes samen ook?
Grapje hoor, ik vind IKEA spullen altijd goed te doen.
Paar keer op mijn tong gebeten maar we zitten nu samen aan een kopje thee. ;D ;D

Het is best goed te doen tnt maar het is een heel klein kamertje en we hadden wat discussie over welk deel eerst. Ik krijg nu alsnog gelijk :biggrin2:
Door Siberienne
sam28 schreef: za 09 jan 2021, 15:20 Ik mis wat film materiaal van de deuken en vegen. Nu heb ik best een levendige fantasie maar een reality show is soms best leuk :biggrin2:
Je fantasie is denk ik beter. Het is een beetje de pest van een gloednieuw huis; elk krasje valt nog zo op :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door