Ik kreeg een mail van het plancentrum; kunt u mij terugbellen want de tijd is gewijzigd.
Dat zorgde uiteraard voor een minimale hartverzakking.
Het ging echt alleen om de tijd. Ik moest er een uur eerder zijn.
Ik wilde nog hardlopen morgenochtend maar vind om 6u klaar zijn met hardlopen wel erg enthousiast.
Logisch dat je dan even hartverzakking krijgt maar wat positief dat ze nu nog bezig zijn met het verplaatsen in tijd op een dag. Dan lijkt het toch heel dichtbij te komen! *duimt rustig door tot het zover is*
Oooh, wat fijn Sam... Ik ga duimen dat het doorgaat, goedkomt en je een fantastisch jaar krijgt!
Hier even bakje koffie, wat een zeikweer... Maar goed nieuws: de sloten zitten ein-de-lijk weer op normaal niveau vol met water
thnx voor het duimen. Er moeten wel een aantal mensen gezond blijven tot morgenmiddag.
Ikke, de anesthesioloog en chirurg om mee te beginnen. Dan nog de rest van het OK personeel en van de afdeling.
Kim_S schreef:Hier net gehoord dat de grootste eikel uit het bedrijf vandaag is ontslagen. Goed begin van 2021 zullen we maar zeggen
Wat fijn voor jullie!!!
Ik mag dan wel vreselijke familie hebben maar ik heb echt TOP vrienden. Dat raakt me enorm nu zo met de komende operatie. Van de een moet ik blijven slapen morgen, de volgende brengt en haalt me. Er hebben er al 4 gezegd dat ik ze moet appen als ik wat nodig heb. Boodschappen of iets anders. En ze gaan allemaal veel langskomen als ze geen klachten hebben.
Echt super lief! Ik zal niet verhongeren of vereenzamen.
Wat enorm fijn Sam dat jij je nergens zorgen om hoeft te maken qua aanvoer van voedsel en liefde! Hoop zo enorm dat de operatie je gaat brengen wat je er van mag verwachten!