Hallo,
Inmiddels zijn we weer een paar weken verder en onze pups worden vandaag al vier weken oud. Het gaat gelukkig goed met ze. Alleen een pupje maak ik me zorgen over. Vorige week tweede kerstdag moest ze onverwachts overgeven. Dit was al een tijd nadat ze gegeten hadden. Ben toen halsoverkop naar de dierenarts gegaan omdat ik niet wist wat er was.
Maar het was dus overgeven en dierenarts heeft haar nagekeken. Verder niks aan de hand heeft een spuitje tegen de misselijkheid gekregen metomotyl. Ik had niet echt de indruk dat ze erg op het spuitje reageerde. Maar gelukkig ging het de dag erna weer goed met haar.
Maar de afgelopen week heeft ze toch nog twee keer over moeten geven.
Ik probeer haar buikje dan lichtjes te masseren en denk dat dat wel een beetje helpt. Weten jullie wat dit zou kunnen zijn? Afgelopen week zijn ze wel grotendeels op kunstmelk gezet en drinken zelfstandig uit een bakje. Maar toen ze de eerste keer overgaf dronk ze bij moeder dus ik twijfel of het daar wel aan licht. Heb haar afgelopen week ook ontwormd daar had ze gelukkig ook geen reactie op.
Kan ik iets doen om haar te helpen bv probiotica? En groeit ze hier nog overheen?