Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Ik ben niet zo van geluksmomentjes maar hier werd ik blij van...

Ik heb woensdagavond aan de telefoon gezeten met de praktijkopleider. Gewoon even snel omdat ik dinsdag zou langslopen en zij m gesmeerd was en woensdag ik zou bellen maar zij niet bereikbaar was. En ik had namelijk vorige week voorgesteld om weer naar de IC te gaan omdat daar de druk erg oploopt en ze vragen om anesthesiepersoneel.
Ze ontzien leerlingen maar ik ben natuurlijk al ingewerkt en in mijn beleving gaat de opleiding erg goed.

Ze had mijn dagevaluaties (moet voor de opleiding) na gelezen en gezien dat er geen grote aandachtspunten liggen dus dat het eigenlijk heel goed gaat. Dat ik daarom prima naar de IC zou kunnen.
Maar ze vond het geen goed idee omdat ik geopereerd moet worden en als ik daar iets oppik het feest alsnog niet doorgaat. Daar had ze natuurlijk wel een punt.
Ze heeft tegen de leiding wel gezegd dat ik graag wilde helpen weer op de IC maar dat zij dat niet een goed idee vond vanwege mijn op handen zijnde OK.

Maar het feit dat ze tussen neus en lippen door ff zegt dat het goed gaat was ik blij mee!! Er ligt inderdaad niet veel en sommige dingen zijn perceptie.
Gister bijvoorbeeld had ik mijn werkbegeleider van die dag gevraagd wat in te vullen. En hij zei dat ik de anesthesioloog ook ff moest vragen voor een dagevaluatie.
WB schrijft op; je werkterrein is soms rommelig.
Anesth schrijft op; Je werkt echt super netjes!!
:biggrin2: WB heeft erg gelachen om het verschil van perceptie en voelde zich geloof ik wat lullig..

Ik hoorde van een andere leerling dat WB zelf een grote rommelkont is.
WB is haar vaste WB en ik stond er gewoon een dagje mee.

Oooh en ik mag diensten mee gaan draaien. Dus de echte shit. :biggrin2:
Door CindyMayella
Fijn Sam om dat te horen.... daar mag je zeker blij om zijn! :-*

Heb van Sinterkerstman een Saladeboek gekregen .... allemaal salades met vlees, vis, vegetarisch, met pasta, als voorgerecht, bijgerecht of hele maaltijd.... jongste dochter en ik hebben al tig salades gevonden om te gaan uitproberen.... zo leuk :D :D ;D
Door Kaela
Ik heb een soort versvoers forum voor papegaaien gevonden. Het lijkt allemaal nog wat in de kinderschoenen te staan en ik weet niet of het echt een goed idee is om helemaal van de brokjes af te stappen. Maar er is in ieder geval meer mogelijk dan ik dacht, dus daar gaan we ons eens in verdiepen.
Door smulpaap
Geluksmoment van de draak :biggrin2: :D
Samen met haar Markiesje vriend een zalig rottend kadaver ontdekt en daar heerlijk in liggen rollen . Daarna rotte vis
Van kop tot staart onder de stinkende drab
Niet te harden ,dus in bad . Badkamer stonk ook heerlijk . Dus die ook maar goed gesopt
En daarna zelf maar onder de douche :biggrin2: de draak is boos haar slaaphuisje in gekropen . Hoe verzin je het om mij in bad te doen >:(
Door pike
smulpaap schreef: za 26 dec 2020, 13:48 Geluksmoment van de draak :biggrin2: :D
Samen met haar Markiesje vriend een zalig rottend kadaver ontdekt en daar heerlijk in liggen rollen . Daarna rotte vis
Van kop tot staart onder de stinkende drab
Niet te harden ,dus in bad . Badkamer stonk ook heerlijk . Dus die ook maar goed gesopt
En daarna zelf maar onder de douche :biggrin2: de draak is boos haar slaaphuisje in gekropen . Hoe verzin je het om mij in bad te doen >:(
;D ;D ;D
Door smulpaap
En natuurlijk altijd als ze vol in de vacht is ::)
Dat schijnt weerzinwekkend te zijn
Ik was de dagen al aan het aftellen
12 jan weer lekker geplukt ,maar dat gaat niet door
Door Kaio
Fijn Sam zo die waardering

Hier lijkt het trouwens alsof ze net over de grens maar komen knallen. >:( nog nooit eerder last van gehad al die jaren.
Maar eh pup slaapt buiten gewoon door , boeit hem niet :D

En de pup is eindelijk zijn laatste dubbele hoektand kwijt :D die duurde erg lang maar hij is pleite :D hoeft dus gelukkig niet aan gesleuteld te worden :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door