El_Kato schreef: ↑wo 23 dec 2020, 14:18
Delivered us vonden wij erg leuk - Zweeds dacht ik.
Karlek & Anaki ook Zweeds dacht ik. Beetje gek maar wij vonden hem leuk. Deed een beetje aan Dix Pourcent denken maar dan anders
We kijken nu Queen of The south. Op zich wel leuk maar het doet me een beetje aan Breaking Bad denken - elke keer verzinnen ze iets waardoor het net weer even erger word. Oooh en af en toe van die situaties waarvan ik dan denk jaaaa tuurlijk dat kan helemaal niet… iemand op de vlucht die omsingeld is door politie maar dan komt zij even aan sluipen in haar dikke BMW om hem te ontzetten en dat heeft dan niemand door… uhuh
The Queen Gambit vonden wij ook erg leuk!
Ja, Queen of the South...heel ongeloofwaardig allemaal soms. Dan kijken meneer en ik mekaar aan van
We hebben het wel afgekeken. Volgens mij krijg je dat na éen of twee series (soms t/m vijf)...de volgende keer moeten ze toch weer iets anders verzinnen om mis te laten gaan...
The Queen's Gambit : fantastisch!
Karlek & Anaki was ook leuk/goed!
Nu kijken we Orphan Black. Beetje vermoeiend af en toe wat ze verzinnen (á la Queen of the South; we zitten in de tweede serie) dus ik lees er ook nog naast...soms mis ik dan wat maar toch ook weer niet zoveel