Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pluk
CindyMayella schreef: di 08 dec 2020, 15:48 Is allemaal gedaan (geef geen gegevens, maar is op te zoeken, EG Group), en telkens geen resultaat.... telkens hebben ze een reden/excuus en komen ze er onder uit.... heb nog 1 idee/optie, ga ik nu proberen en dan weet ik het niet meer..... meeste collega’s hebben vast contract en het is hen niet gelukt..... rest van het personeel (incl mijzelf) komt 1 periode door, daarna wordt het contract niet verlengd, want het schijnt goedkoper te zijn, als men iedere keer nieuw personeel aanneemt......
Als je een rechtsbijstandverzekering hebt en het gaat je om het principe en je collega's met een vast contract dan zou ik die eens bellen.
Een verlenging kun je dan denk ik wel vergeten...

Tav die verlenging is het handig om even op te letten of ze voldoen aan de aanzegverplichting.
Bij een contract van 6 maanden of langer moeten ze het 1 maand voor de einddatum schriftelijk aangeven als er niet verlengd wordt. Bij later aanzeggen of niet schriftelijk heb je recht op financiële vergoeding.
Door dinky89
Ronald schreef: di 08 dec 2020, 16:30 We hebben een unieke en frisse kijk op onze Retail activiteiten.

Zo kun je het ook omschrijven... ::)
Tsja, hetzelfde zie je bij onze overheid zoals de belastingdienst. Daar wordt ook steeds nieuw blik uitzendkrachten open getrokken :-X
Door sam28
We zijn bezig om te kijken of er een ander bij betrokken kan worden. Maar dat moet voorzichtig, blijkbaar heeft ie lange tenen.
De man is psychotherapeut en eigenaar van de toko. Directe behandelaar zwengelt van alles aan gelukkig, maar ik vind het van de zotte dat mijn 4 keer herhaalde NEE gewoon niet aankomt en er zo doorgedramd word. Dan draait het niet om je patiënt maar om je eigen ego.

Jeetje CindyMayella! Wat een ellende bij je werk. Ik dacht serieus dat je daar lekker op je plek zat. :-\
Hopelijk kun je ander werk vinden en het daar opzeggen voor jou de opzegging aangezegd wordt.
Door CindyMayella
[quote

Jeetje CindyMayella! Wat een ellende bij je werk. Ik dacht serieus dat je daar lekker op[/quote]

Dat dacht ik ook, tot ik erachter kwam dat je bepaalde dingen niet meer kunt negeren of je als marionet kunt laten gebruiken of gewoon doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is...... of dat sommige collega’s je naaien waar je bij staat.....
Heb morgen een gesprek met mn manager... had hem gister appje gestuurd over het feit dat ie viel over dat ik mn trui aan had tijdens mn nachtdienst etc.... heb duidelijk gezegd dat ik er verder via de app het niet over wilde hebben, dat ik er vrijdag weer ben....

Edit:
Heb net telefonisch gesprek gehad met collega waarvan ik weet dat zij er net zo over denkt.... belt mn manager tussendoor.... niet opgenomen natuurlijk; stuurt ie daarop appjes over het niet beantwoorden van telefoon????
Terug gebeld, 3x voicemail!!!! Ok.... heeft ie uiteindelijk terug gebeld, terwijl,ik aan het koken was... een en ander uitgesproken, afgesproken dat ik alles op papier zet (omdat ik weet dat de helft vergeet of dichtklap).... en dan mag en kan hij er mee doen wat hij wil... geloof wel, dat ik een streepje voor heb bij hem :???: ....weet niet of dat nou zo positief is :???: :-\ ....
Door Fenixjuh
Eeeh, sinds wanneer ben je verplicht om de telefoon op te nemen wanneer je baas belt? Als ik thuis ben, ben ik thuis.... ::)

Sterkte zeg, en ik zou ook gewoon met dikke kleding gaan zitten.... Ga toch geen kou lijden en vervolgens ziek worden en vervolgens in quarantaine moeten omdat je baas geen verwarming regelt? Volgens mij heb je ook recht op een warme omgeving, want je mag niet ziek worden en als je zo koud word, word je volgens mij wel ziek... :(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door dinky89
Tja, het is natuurlijk niet overal warm om te werken maar dan moet de baas wel zorgen voor kleding passend bij de temperatuur ::) als hij wil dat je bedrijfskleding draagt moet dat afgestemd zijn op de kou.....
Sterkte met de situatie cindymayella!
Door smulpaap
dinky89 schreef: di 08 dec 2020, 18:01 Tsja, hetzelfde zie je bij onze overheid zoals de belastingdienst. Daar wordt ook steeds nieuw blik uitzendkrachten open getrokken :-X
Dat dus ::) >:( en omdat iedereen maar tijdelijk in dienst is kun je doen wat je wilt met je personeel.
Wat een eikel van een vent zeg . Ik zie het er ook niet bij laten zitten , en hier zeker mn beklag over doen . Als je die tijd nog hebt tenminste. Straks zit je contract er al op , en terroriseert die eikel weer een nieuwe lichting personeel
Door hannabelgje
Na vorige week de auto doet nu de ketel het niet meer. Gaat weer lekker hier....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Ronald
hannabelgje schreef: ma 14 dec 2020, 10:26 Na vorige week de auto doet nu de ketel het niet meer. Gaat weer lekker hier....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Pfff.... leuke verrassingen zo aan het eind van het jaar (not!).
Hier de auto weggebracht voor winterbandjeswissel.... Ze kwam met allerlei andere nieuwe dingen terug ::)
Maar ja... als je dan toch met de auto weg moet, dan wil je het wel veilig en verantwoord houden.
Door Siberienne
Wij hebben het idee dat die van ons ruitensproeiervloeistof lekt. Pas 3 liter in gedaan en nu mekkert ‘ie alweer dat ‘ie dorst heeft. We sproeien ook wel veel met het winterse weer maar ik denk dat we hooguit 300 km gereden hebben? Maar hoe controleren we dat 🧐 hij staat buiten op gravel parkeerplaats en die is al weken nat ... dus dat zie je niet.
Door Ronald
Handdoek eronder leggen? Ruitesproeier zal bij jullie wel een antivries smaakje hebben (of reuk).
Door Siberienne
Ronald schreef: ma 14 dec 2020, 16:12 Handdoek eronder leggen? Ruitesproeier zal bij jullie wel een antivries smaakje hebben (of reuk).
Ja daar zit behoorlijk antivries in, maar zonder bijvullen is toet gestopt met mekkeren... en straks in de garage gaan we het denk ik wel zien.. (EDIT: ik bedoel als de auto straks in de garage staat van het nieuwe huis is het makkelijker dat te doen. Meneer bleek hem bijgevuld te hebben. Dus probleem is niet opgelost nog)

Ondertussen probeer ik de internet aansluiting te regelen maar wat een heerlijke bureaucratisch reus van een organisatie is dat hier in Norge. Pfffffff. De kabel moet nog doorgetrokken worden en dat gat 3-8 weken duren voor daar iemand voor kan komen. Daar had de bouwer Viken al over gestalked maar die hadden dus nog niks gedaan.... heerlijk dit...
Door Anne in Zweden
Siberienne schreef: ma 21 dec 2020, 15:07 Ja daar zit behoorlijk antivries in, maar zonder bijvullen is toet gestopt met mekkeren... en straks in de garage gaan we het denk ik wel zien.. (EDIT: ik bedoel als de auto straks in de garage staat van het nieuwe huis is het makkelijker dat te doen. Meneer bleek hem bijgevuld te hebben. Dus probleem is niet opgelost nog)

Ondertussen probeer ik de internet aansluiting te regelen maar wat een heerlijke bureaucratisch reus van een organisatie is dat hier in Norge. Pfffffff. De kabel moet nog doorgetrokken worden en dat gat 3-8 weken duren voor daar iemand voor kan komen. Daar had de bouwer Viken al over gestalked maar die hadden dus nog niks gedaan.... heerlijk dit...
Kun je niet gewoon een goede internetverbinding krijgen via Telenor, zonder kabel? Wij hebben ook alleen maar een router (heet dat geloof ik :-[ ), met een abonnement voor 40 MB per maand of zo. Telefoon, internet zit daar allemaal in. Geen kabel te bekennen hier. Snelheid is prima, en dan wonen wij op de pampa, niet in de buurt van de hoofdstad.
Door Siberienne
Anne in Zweden schreef: ma 21 dec 2020, 15:23 Kun je niet gewoon een goede internetverbinding krijgen via Telenor, zonder kabel? Wij hebben ook alleen maar een router (heet dat geloof ik :-[ ), met een abonnement voor 40 MB per maand of zo. Telefoon, internet zit daar allemaal in. Geen kabel te bekennen hier. Snelheid is prima, en dan wonen wij op de pampa, niet in de buurt van de hoofdstad.
niet aan gedacht maar ik wil eigenlijk ook nog wel een TV aansluiting (is gecombineerd geheel). Hebben jullie een schotel?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door