Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
sam28 schreef: do 17 dec 2020, 09:19 Zojuist ben ik gebeld dat het niet doorgaat. De operatie is uitgesteld.
Niet echt een verrassing natuurlijk maar door de app van gister had ik wel goede hoop. :-\
Mn koffie ff opdrinken en dan maar eens mn werkgever op de hoogte stellen.
Vanmiddag ben ik gebeld dat de nieuwe datum 5 januari is. De KNO arts wilde een aantal mensen graag opereren en daar was ik er een van.
Dus als mensen zich even beter aan alle maatregelen willen houden komt het vast goed ;D
Door eelke
sam28 schreef: vr 18 dec 2020, 20:12 Vanmiddag ben ik gebeld dat de nieuwe datum 5 januari is. De KNO arts wilde een aantal mensen graag opereren en daar was ik er een van.
Dus als mensen zich even beter aan alle maatregelen willen houden komt het vast goed ;D
Nou, dat is weer een klein lichtpuntje, en een fijn gevoel denk ik, dat de arts je in de smiezen heeft.
Door Elf
Borke schreef: za 19 dec 2020, 16:22 Ronald wat duurt dat lang voor Tjerk. Geen wonder dat de testbereidheid niet zo groot is als mensen zo lang moeten wachten. Sterkte met wachten.
Dit heeft vlg mij niets met testbereidheid te maken. Als je in contact met iemand die positief is bent geweest moet je 10 dagen in quarantaine en mag je je op de 5e dag ook zonder klachten laten testen. Hier bij ons hoor ik dat de meeste mensen bij klachten vaak dezelfde dag nog getest kunnen worden. Dus dat gaat goed gelukkig!
Door Borke
Elf schreef: za 19 dec 2020, 18:12 Dit heeft vlg mij niets met testbereidheid te maken. Als je in contact met iemand die positief is bent geweest moet je 10 dagen in quarantaine en mag je je op de 5e dag ook zonder klachten laten testen. Hier bij ons hoor ik dat de meeste mensen bij klachten vaak dezelfde dag nog getest kunnen worden. Dus dat gaat goed gelukkig!
Ik ben zelf ook op de eerste dag dat ik belde getest (juli), maar direct testen in geval van Tjerk lijkt mij logischer gezien zijn medische voorgeschiedenis.
Door eelke
Borke schreef: za 19 dec 2020, 19:32 Ik ben zelf ook op de eerste dag dat ik belde getest (juli), maar direct testen in geval van Tjerk lijkt mij logischer gezien zijn medische voorgeschiedenis.
Dan heb je grote kans op een vals negatieve test, dus dat heeft zeker geen nut. Na besmetting moeten er nu eenmaal genoeg virusdeeltje aangemaakt worden in je lichaam voordat je positief kunt testen, en daar gaat tijd overheen.
Door Elf
eelke schreef: zo 20 dec 2020, 12:28 Dan heb je grote kans op een vals negatieve test, dus dat heeft zeker geen nut. Na besmetting moeten er nu eenmaal genoeg virusdeeltje aangemaakt worden in je lichaam voordat je positief kunt testen, en daar gaat tijd overheen.
Zo had ik het inderdaad ook begrepen, dat eerder testen geen nut heeft ivm een mogelijk vals-negatieve uitslag
Door Borke
eelke schreef: zo 20 dec 2020, 12:28 Dan heb je grote kans op een vals negatieve test, dus dat heeft zeker geen nut. Na besmetting moeten er nu eenmaal genoeg virusdeeltje aangemaakt worden in je lichaam voordat je positief kunt testen, en daar gaat tijd overheen.
Kijk, dat wist ik nou weer niet, dank voor je uitleg!
Door Basil
Bijzonder :-\ ..
Mensen melden zich aan voor een test maar gaan uiteindelijk niet en krijgen later toch te horen dat ze positief zijn. Ze zeggen dan dat ze niet geweest zijn maar de uitslag blijft positief.
Zo krijg je echt geloofwaardige cijfers van positief geteste mensen, wat een zooitje!
Door pluk
Basil schreef: zo 20 dec 2020, 18:39 Bijzonder :-\ ..
Mensen melden zich aan voor een test maar gaan uiteindelijk niet en krijgen later toch te horen dat ze positief zijn. Ze zeggen dan dat ze niet geweest zijn maar de uitslag blijft positief.
Zo krijg je echt geloofwaardige cijfers van positief geteste mensen, wat een zooitje!
Waar heb je dat gelezen/gehoord?
CindyMayella schreef: zo 20 dec 2020, 19:17 Hebben jullie gelezen over de nieuwe variant vanuit de VK???? En dat die al een maand geleden in Nederland is geconstateerd????
Ja, hier in België ook.
Ze hebben nu 24 uur de grens dicht gehouden, of tis nog bezig, maar wat daar het nut van is? Wat doet een dag nu uit?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door