Fenixjuh schreef:Oh, ik vind dit dus echt heel erg... 
Ik kom natuurlijk nergens, en heb het kopen van baby-uitzet uitgesteld tot mijn verlof... Leek me niet handig om op zaterdag te gaan shoppen....
Vandaag laatste werkdag, en ik kan dus op een rustige doordeweekse dag geen baby-spullen kopen.... 
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Dat is inderdaad erg vervelend voor jullie. Wacht je zelf netjes dat je kunt gaan wanneer het niet druk is kun je dat helemaal niet meer. Het risico zat er helaas wel in, dat zat er bijna dit hele jaar wel in.
We hadden ook bedacht omdat ml dan vrij is het keukenblad en spoelbak in de kelder te vervangen. We hebben in principe alles ervoor maar eh de bouwmarkten in Duitsland gaan dicht geloof ik. In Nederland is het nog niet duidelijk. Zo durven we het natuurlijk niet aan, als er dan net iets is wat je nodig hebt....

zul je net zien.
Wel balen heeft ineens een keer tijd om het te doen. ( kunnen nog altijd naar België he

)
En oh ff kijken of ie ook eerder naar huis komt, zullen we vanavond wel weten, hij zit voor zijn werk op universiteit in Utrecht. Of daar ook alles dicht gaat
En mijn puberpup zal vast ook niet meer naar zijn puppencursus kunnen bedenk ik me. Zucht.....
Ben ook benieuwd hoe ik zelf de hondenschool kan regelen volgend jaar, naja begon toch pas echt in maart, maar toch
Ik vind niet shoppen enzo totaal niet erg maar die kleine andere dingetjes, in toch al zo'n donkere sombere periode....