Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hylos
Ooooh :D :D
Dat is het lot zoiets.. jullie moesten hier gewoon even op wachten. :cool:
Van harte gefeliciteerd!!
Heerlijk een eigen stek en wat fijn dat jullie er zo vlot in kunnen.
Door Siberienne
Ja dat is zo fijn, we waren dit donkere huurhuis met gebreken wel heel erg zat. Het is hier niet makkelijk warm te krijgen.

Dit is zoveel beter en onze hypotheek lasten zijn lager dan de huur die we nu betalen...

En ja, achteraf zijn we blij dat het eerste huis niet door is gegaan, het moest toch zo zijn. Geen snelwegen in de buurt en geen luchthaven om de hoek, het is er heerlijk rustig.

Mogen we weer in gaan pakken ! :biggrin2:
Door dinky89
Dat ziet er in ieder geval prachtig uit!

Doet mij beetje denken aan onze huizenjacht waar ik al aan terug moest denken toen dat andere huis niet gelukt was en dat je dan iets veel mooiers treft :) bij ons hadden we na jaar zoeken de bieding op een huis gewonnen op 250 euro maar trokken de verkopers ineens huis terug. Vervolgens op ons huidige stek uitgekomen en alleen maar blij dat andere huis niet door is gegaan.

Hopelijk mogen jullie lang met veel plezier in dit huis gaan wonen! En het is vast minder inpakken dan de vorige verhuizing waarbij je nog van alles uit moest zoeken wat mee moest ;)
Door Siberienne
Dank allemaal.

Ben nu op weg naar mijn werk. Niet heel veel geslapen vannacht. Ik vind het toch ook wel super spannend allemaal.

Ineens hebben we ook nog een hele hoop te doen de komende weken..

Vandaag contact met de bank om daar de dingen te regelen, en dan eens gaan kijken wat we nog nodig hebben. Zoals een kleerkast, gordijnen etc. Schilderen gaan we later nog wel doen denk ik zo maar iets voor de ramen is wel fijn. Gelukkig is de Ikea niet ver weg :biggrin2:

We gaan voor het eerst van ons leven in een gloednieuw huis wonen, met balansventilatie en warmtepomp, allemaal andere keuken apparatuur etc etc

Nee een boekenkast hebben we niet over Kim, wel een koelvries combinatie van Liebherr. Op te halen in Noorwegen...
Door sam28
Ik wilde gaan duimen maar ik zie dat de koop al doorgaat.
Wat een plaatje!! Dat huis!! :smitten: :smitten:
En dat uitzicht!! :smitten:

Ik kan me voorstellen dat je amper geslapen hebt. :biggrin2:

Enneuh, meer foto's!
Door Kim_S
Das nou jammer, een koel-vries combi hebben we niet nodig, daarvoor voldoet onze keuken in de winter ook prima :P :biggrin2:

Meer foto’s inderdaad!! :D
Door pearlsofpassion
Wat een prachtig huis! En omgeving!
Is wist het wel, dat jullie gewoon even moesten wachten op jullie stekje. ;)
Ik ben zo blij voor jullie!

Ik heb al een tijd de indruk dat onze koel-vriescombi op het punt staat het op te geven/aan vervanging toe is. En Meneer wilde altijd al eens naar Scandinavië op vakantie... :g:

Maar dat wordt dan ten vroegste tegen de zomer hoor...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door