Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
hannabelgje schreef: ma 16 nov 2020, 19:58 Hmmm aan een lekker glaasje wijn. Hij moest in mijn avondeten dus ja als die fles dan open is......

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
ja als de fles eenmaal open is dan kan je hem maar beter opdrinken :D
Door doranto
hannabelgje schreef: ma 16 nov 2020, 19:58 Hmmm aan een lekker glaasje wijn. Hij moest in mijn avondeten dus ja als die fles dan open is......

;D ;D Gelijk heb je.
Begon jouw recept niet met 'giet 1 glas wijn in de kok'? :D
Door hannabelgje
Doranto schreef: ;D ;D Gelijk heb je.
Begon jouw recept niet met 'giet 1 glas wijn in de kok'? :D
Nee helaas niet lol. Is wel echt hele lekkere wijn. Zat in mijn vakantiepakket van de baas. Is deze fles. Afbeelding

Door dinky89
Zo, dat was mij het werk dagje wel weer. Was opgeroepen in een rechtzaak bij de rechtbank rotterdam als getuige in een tijdslot van 13:00 - 17:00. Wist niet wanneer ik aan de beurt was dus iets na 9 uur van huis vertrokken. Half 1 was ik bij de rechtbank aangekomen, konden ze de bijbehorende zaak eerst niet vinden. Was net voor 1 uur bij de zaal, kreeg ik te horen dat ik als laatste aan de beurt zou zijn ::) omgepraat naar dat ik als 2e was nadat eerste getuige 2 uren zoet was geweest. Dus om 3 uur was ik aan de beurt, sta ik uurtje later weer buiten en kon ik inclusief file in ruim 3 uur weer naar huis rijden. Helaas dus pas kwart over 7 thuis waardoor sporten om half 8 hem niet meer werd.
Denk dat ik nu maar even in bad kruip met een boek en verder niets meer doe vandaag :)
Door Siberienne
Op de bank met een kop thee na onze Noorse les (via Skype). Ondanks dat we vantevoren eigenlijk allebei zoiets hadden van ‘pfffffik ben te moe` ging het eigenlijk heel goed en gaf het positieve energie.

Morgen werk ik vanuit thuis dus hoef ik minder vroeg op. En er ligt buiten een heeeeeel klein laagje SNEEUW!
Door Anne in Zweden
Siberienne schreef: do 19 nov 2020, 21:52 Op de bank met een kop thee na onze Noorse les (via Skype). Ondanks dat we vantevoren eigenlijk allebei zoiets hadden van ‘pfffffik ben te moe` ging het eigenlijk heel goed en gaf het positieve energie.

Morgen werk ik vanuit thuis dus hoef ik minder vroeg op. En er ligt buiten een heeeeeel klein laagje SNEEUW!
Hier ligt al een centimeter of vijf. Ik zei toch dat in Zweden alles beter is. :P :biggrin2:
Door Fenixjuh
Anne in Zweden schreef: Geen zorgen, we houden iedere individuele vlok LEKKER ZELF! :P
Jammer, hier mag wel wat... ::) :(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door