Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑zo 08 nov 2020, 08:55 In het kader van 1 pul = 16 balen... Ik baal echt heel erg. Stuk of 20. Ik laat net een volle pot paarden-probiotica van Puur in de afwasteil vallen, die vol met water stondDat is wel heel erg balen ja.... Weg probiotica. Gewoon €37 weg staan spoelen
![]()
Siberienne schreef: ↑zo 08 nov 2020, 10:48 Dat is wel heel erg balen ja...en ik kan me iets voorstellen bij het gevoel dat de persoon die het vond had...
Ik heb ooit mijn portemonnee laten vallen toen er net een rukwind was. Waaide er 25 gulden uit, verdween op een dak. Ik kan me het gevoel nog herinneren...
CindyMayella schreef: ↑wo 11 nov 2020, 17:02 Pffff..... kan in principe met al mn collega’s door 1 deur..... nu een nieuwe van een ander tankstation, overgeplaatst vanwege bepaalde dingen..... heb al 4 diensten met haar gewerkt.... man, man, man..... wat kan die energie uit je trekken, ben echt afgepeigerd; word zelfs wakker van mn wekker ipv 2 uur eerder uit mezelfPff , ja dodelijk vermoeiend . Als je merkt dat dit zoveel energie kost . En ws.ook teveel stress..... ieder heeft eigen taken; is het niet af, heeft de volgende shift echt een probleem....
hopelijk blijft deze kracht niet lang...... sorry....
pearlsofpassion schreef: ↑do 12 nov 2020, 10:26 Ja, das dan een gat opzij.. Zodat het erin waait maar van bovenaf niet lekt.Misschien versleten voegen, waar dan vochtinslag is. Of toch het lood. In ieder geval vanaf de schoorsteen. Maar beide zijn 500,- om te repareren, en dat vond ik wel veel om te gokken welke van de twee het is, voor iets wat maar 1 of 2 keer per jaar misschien aan de hand is. Nu ik naar de zolder kan, kan ik het teiltje op de goede plek gaan zetten.
Hebben we hier ook.
Wij gaan het wel laten fiksen.
CindyMayella schreef: ↑di 17 nov 2020, 17:59 Sodeju..... boeren in protest.... het was al druk in het begin vd ochtend.... liep al achter met mn planning.... en ineens..... alleen maar boeren in de shop.... 3 medewerkers, leidinggevende en manager alle zeilen bijzetten..... voorraad slinkte ondertussenOe....je moest werken dus vandaag.... stond ik om 13 uur ff buiten (ff sigaretje), veld achter ons helemaal vol met tractoren, op ons eigen terrein, tractoren, vrachtwagens, auto’s
![]()
... uhhhhh.... op gegeven moment, shop echt vol, meer dan 20 personen (excl personeel, terwijl er maar 17 mensen binnen mochten), geen mondkapjes, hutje-mutje..... manager maar bij de deur gaan staan om mensen buiten te houden
.....
Stond na mn dienst (om 14 uur) nog te werken omdat het te druk was; kassa’s tellen voor volgende shift, eigen kassa tellen..... zo’n moment, gebeurt weinig, maar wel erg leerzaam.... heb mn hoofd redelijk koel gehouden; heb collega’s nog geappt (uurtje geleden) enne... heb het er goed vanaf gebracht......
eelke schreef: ↑do 19 nov 2020, 21:23 Is dat omdat het nu zonde zou zijn van de bril omdat het nog veranderd ofzo? Zou zo'n hele goedkope bril dan niet tijdelijk wat kunnen zijn? Of lenzen?Nee, de dokter wil vooral het oog rust gunnen. Ik heb nu al zo'n Charlie Temple bril van € 39 en daar kan ik redelijk mee uit de voeten. Dat wil zeggen: fietsen, televisie kijken, dat soort dingen lukt wel. Maar op de computer en de telefoon lukt niet echt, net zoals auto- of motorrijden. Dan heb ik nog best wel wat last van dubbelzien. En ze wil nu juist geen bril met prisma voorschrijven, zodat de spier gedwongen wordt zijn werk te doen.
Ronald schreef: ↑do 19 nov 2020, 21:27 Nee, de dokter wil vooral het oog rust gunnen. Ik heb nu al zo'n Charlie Temple bril van € 39 en daar kan ik redelijk mee uit de voeten. Dat wil zeggen: fietsen, televisie kijken, dat soort dingen lukt wel. Maar op de computer en de telefoon lukt niet echt, net zoals auto- of motorrijden. Dan heb ik nog best wel wat last van dubbelzien. En ze wil nu juist geen bril met prisma voorschrijven, zodat de spier gedwongen wordt zijn werk te doen.Ahhh ja, nou ja dat is wel een duidelijk verhaal. Dan weet je wel waar je het voor doet, zeg maar
eelke schreef: ↑do 19 nov 2020, 21:33 Ahhh ja, nou ja dat is wel een duidelijk verhaal. Dan weet je wel waar je het voor doet, zeg maarLaten we zeggen dat ik me wel eens nuttiger heb gevoeld![]()
Hoe is het verder met je?