Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
In het kader van 1 pul = 16 balen... Ik baal echt heel erg. Stuk of 20. Ik laat net een volle pot paarden-probiotica van Puur in de afwasteil vallen, die vol met water stond :-X . Weg probiotica. Gewoon €37 weg staan spoelen :-X
Door Siberienne
Lizzy schreef: zo 08 nov 2020, 08:55 In het kader van 1 pul = 16 balen... Ik baal echt heel erg. Stuk of 20. Ik laat net een volle pot paarden-probiotica van Puur in de afwasteil vallen, die vol met water stond :-X . Weg probiotica. Gewoon €37 weg staan spoelen :-X
Dat is wel heel erg balen ja...
Ik heb ooit mijn portemonnee laten vallen toen er net een rukwind was. Waaide er 25 gulden uit, verdween op een dak. Ik kan me het gevoel nog herinneren...
Door Chouka
Siberienne schreef: zo 08 nov 2020, 10:48 Dat is wel heel erg balen ja...
Ik heb ooit mijn portemonnee laten vallen toen er net een rukwind was. Waaide er 25 gulden uit, verdween op een dak. Ik kan me het gevoel nog herinneren...
en ik kan me iets voorstellen bij het gevoel dat de persoon die het vond had...

nee hoor. Dat is balen.
Door CindyMayella
Pffff..... kan in principe met al mn collega’s door 1 deur..... nu een nieuwe van een ander tankstation, overgeplaatst vanwege bepaalde dingen..... heb al 4 diensten met haar gewerkt.... man, man, man..... wat kan die energie uit je trekken, ben echt afgepeigerd; word zelfs wakker van mn wekker ipv 2 uur eerder uit mezelf :o ..... ieder heeft eigen taken; is het niet af, heeft de volgende shift echt een probleem....
hopelijk blijft deze kracht niet lang...... sorry :???: ....
Door smulpaap
CindyMayella schreef: wo 11 nov 2020, 17:02 Pffff..... kan in principe met al mn collega’s door 1 deur..... nu een nieuwe van een ander tankstation, overgeplaatst vanwege bepaalde dingen..... heb al 4 diensten met haar gewerkt.... man, man, man..... wat kan die energie uit je trekken, ben echt afgepeigerd; word zelfs wakker van mn wekker ipv 2 uur eerder uit mezelf :o ..... ieder heeft eigen taken; is het niet af, heeft de volgende shift echt een probleem....
hopelijk blijft deze kracht niet lang...... sorry :???: ....
Pff , ja dodelijk vermoeiend . Als je merkt dat dit zoveel energie kost . En ws.ook teveel stress
Door eelke
Mijn dak lekt weer. Ik had er dit voorjaar naar laten kijken, en diegene zei; ja, waarschijnlijk is dat zo'n lekkage die je twee keer per jaar hebt als het zus en zo regent en de wind zus en zo staat. Dus, ik hoop dan maar dat die gewoon die tweede keer is.

Wel bijzonder, bij al die pittige onweersbuien deze zomer bleef het droog, en nu is het zo'n normale bui en lekt het door.
Door pearlsofpassion
Ja, das dan een gat opzij.. Zodat het erin waait maar van bovenaf niet lekt.
Hebben we hier ook.
Wij gaan het wel laten fiksen.
Door eelke
pearlsofpassion schreef: do 12 nov 2020, 10:26 Ja, das dan een gat opzij.. Zodat het erin waait maar van bovenaf niet lekt.
Hebben we hier ook.
Wij gaan het wel laten fiksen.
Misschien versleten voegen, waar dan vochtinslag is. Of toch het lood. In ieder geval vanaf de schoorsteen. Maar beide zijn 500,- om te repareren, en dat vond ik wel veel om te gokken welke van de twee het is, voor iets wat maar 1 of 2 keer per jaar misschien aan de hand is. Nu ik naar de zolder kan, kan ik het teiltje op de goede plek gaan zetten.
Door CindyMayella
Sodeju..... boeren in protest.... het was al druk in het begin vd ochtend.... liep al achter met mn planning.... en ineens..... alleen maar boeren in de shop.... 3 medewerkers, leidinggevende en manager alle zeilen bijzetten..... voorraad slinkte ondertussen :-\ .... stond ik om 13 uur ff buiten (ff sigaretje), veld achter ons helemaal vol met tractoren, op ons eigen terrein, tractoren, vrachtwagens, auto’s :-[ :-[ ... uhhhhh.... op gegeven moment, shop echt vol, meer dan 20 personen (excl personeel, terwijl er maar 17 mensen binnen mochten), geen mondkapjes, hutje-mutje..... manager maar bij de deur gaan staan om mensen buiten te houden :-\ .....
Stond na mn dienst (om 14 uur) nog te werken omdat het te druk was; kassa’s tellen voor volgende shift, eigen kassa tellen..... zo’n moment, gebeurt weinig, maar wel erg leerzaam.... heb mn hoofd redelijk koel gehouden; heb collega’s nog geappt (uurtje geleden) enne... heb het er goed vanaf gebracht :D ......
Door Ina
CindyMayella schreef: di 17 nov 2020, 17:59 Sodeju..... boeren in protest.... het was al druk in het begin vd ochtend.... liep al achter met mn planning.... en ineens..... alleen maar boeren in de shop.... 3 medewerkers, leidinggevende en manager alle zeilen bijzetten..... voorraad slinkte ondertussen :-\ .... stond ik om 13 uur ff buiten (ff sigaretje), veld achter ons helemaal vol met tractoren, op ons eigen terrein, tractoren, vrachtwagens, auto’s :-[ :-[ ... uhhhhh.... op gegeven moment, shop echt vol, meer dan 20 personen (excl personeel, terwijl er maar 17 mensen binnen mochten), geen mondkapjes, hutje-mutje..... manager maar bij de deur gaan staan om mensen buiten te houden :-\ .....
Stond na mn dienst (om 14 uur) nog te werken omdat het te druk was; kassa’s tellen voor volgende shift, eigen kassa tellen..... zo’n moment, gebeurt weinig, maar wel erg leerzaam.... heb mn hoofd redelijk koel gehouden; heb collega’s nog geappt (uurtje geleden) enne... heb het er goed vanaf gebracht :D ......
Oe....je moest werken dus vandaag :o ..... ik heb nog aan je gedacht toen vanochtend het feest begon ;)
Ik had eigenlijk om half 11 een afspraak in Leidschendam maar heb maar gebeld en een nieuwe afspraak gemaakt, ik durfde er niet op te gokken om die kant (en weer terug) op te gaan
Door Ronald
Beetje dubbel gevoel...

Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor nacontrole van de operatie. Oogarts was tevreden. Ik had nog wel wat dingetjes, maar ze zei ook dat ik geduldig(er) moest zijn. En dat naar verwachting na 2 à 3 maanden het pas duidelijk gaat worden of de operatie een succes is geweest of niet. En dat dus ook pas na die periode een nieuwe bril kan worden aangemeten.

Dat betekent dus wel nog 2 tot 3 maanden geen motorrijden, dus ook geen autorijden, hoofdpijn als ik wat langer (lees: meer dan een uur) achter de computer zit. En wat deed ik ook alweer voor werk? Juist... Daar gaan ze op het werk dus niet blij mee zijn. En ik ben er ook niet blij mee.
Maar eens kijken of ik niet toch iets kan gaan doen. Als is het maar mondelinge ondersteuning.
Door eelke
Is dat omdat het nu zonde zou zijn van de bril omdat het nog veranderd ofzo? Zou zo'n hele goedkope bril dan niet tijdelijk wat kunnen zijn? Of lenzen?
Door Ronald
eelke schreef: do 19 nov 2020, 21:23 Is dat omdat het nu zonde zou zijn van de bril omdat het nog veranderd ofzo? Zou zo'n hele goedkope bril dan niet tijdelijk wat kunnen zijn? Of lenzen?
Nee, de dokter wil vooral het oog rust gunnen. Ik heb nu al zo'n Charlie Temple bril van € 39 en daar kan ik redelijk mee uit de voeten. Dat wil zeggen: fietsen, televisie kijken, dat soort dingen lukt wel. Maar op de computer en de telefoon lukt niet echt, net zoals auto- of motorrijden. Dan heb ik nog best wel wat last van dubbelzien. En ze wil nu juist geen bril met prisma voorschrijven, zodat de spier gedwongen wordt zijn werk te doen.
Door eelke
Ronald schreef: do 19 nov 2020, 21:27 Nee, de dokter wil vooral het oog rust gunnen. Ik heb nu al zo'n Charlie Temple bril van € 39 en daar kan ik redelijk mee uit de voeten. Dat wil zeggen: fietsen, televisie kijken, dat soort dingen lukt wel. Maar op de computer en de telefoon lukt niet echt, net zoals auto- of motorrijden. Dan heb ik nog best wel wat last van dubbelzien. En ze wil nu juist geen bril met prisma voorschrijven, zodat de spier gedwongen wordt zijn werk te doen.
Ahhh ja, nou ja dat is wel een duidelijk verhaal. Dan weet je wel waar je het voor doet, zeg maar :-\

Hoe is het verder met je?
Door Ronald
eelke schreef: do 19 nov 2020, 21:33 Ahhh ja, nou ja dat is wel een duidelijk verhaal. Dan weet je wel waar je het voor doet, zeg maar :-\

Hoe is het verder met je?
Laten we zeggen dat ik me wel eens nuttiger heb gevoeld :)

Nu is december toch al niet een maand voor mij, en deze december al helemaal niet. Maar aan de andere kant: ik ben nog (relatief) gezond, kan alles nog eten en drinken, dus eigenlijk moet ik gewoon niet zeuren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door