Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
dinky89 schreef: ma 16 nov 2020, 14:30 Oh ik vind het ook zeker briljant bedacht!
Uiteindelijk is de frontlinie gebaat bij ondersteuning van het achterland ;)
Helemaal mee eens. Ik vind het grappig en tegelijk haast ontroerend.
Door Kaela
Oh mijn hemel jongens, wat lees ik nu????

Voorlopig geen elfstedentocht wegens corona!

Nou gelukkig maar, ik was die drukte elke winter ook wel wat zat aan het worden als import-Fries ::)
Door eelke
Kaela schreef: do 19 nov 2020, 17:04 Oh mijn hemel jongens, wat lees ik nu????

Voorlopig geen elfstedentocht wegens corona!

Nou gelukkig maar, ik was die drukte elke winter ook wel wat zat aan het worden als import-Fries ::)
Ja, er is elk jaar heel wat drukte erom ;D nu kan tenminste iedereen slapen, ook als het kwik onder de 10 graden gaat.
Door Kaela
eelke schreef: do 19 nov 2020, 17:24 Ja, er is elk jaar heel wat drukte erom ;D nu kan tenminste iedereen slapen, ook als het kwik onder de 10 graden gaat.
Zul je zien dat het straks gaat vriezen als een malle!
Door Ronald
Kaela schreef: do 19 nov 2020, 17:42 Zul je zien dat het straks gaat vriezen als een malle!
Dat zou een stunt zijn! Als je echt wilt dat de pleuris hier uitbreekt, moet het 3 weken 20 graden vriezen, alles klaar voor de Elfstedentocht en dan gewoon: jammer jongens... it giet net oan!
Door dinky89
Ronald schreef: do 19 nov 2020, 21:37 Dat zou een stunt zijn! Als je echt wilt dat de pleuris hier uitbreekt, moet het 3 weken 20 graden vriezen, alles klaar voor de Elfstedentocht en dan gewoon: jammer jongens... it giet net oan!
Dat zou inderdaad dan wel hele nare wending van de natuur zijn om juist nu ineens flink te gaan vriezen :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door