Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
Tanna schreef: ma 16 nov 2020, 22:45 Inmiddels 5 besmettingen in mijn zeer naaste familie, allemaal gerelateerd aan werken in de gezondheidszorg. 3 van hen zijn erg ziek en wonen bij elkaar.
Ik ben vreselijk ongerust :'( .
Jemig wat hoor je dat toch vaak
Mensen werken in de gezondheid zorg knoert hard. Maar hoe kan dat nou met al dat bescherming materiaal
Heel veel sterkte
Tanna schreef: ma 16 nov 2020, 22:45 Inmiddels 5 besmettingen in mijn zeer naaste familie, allemaal gerelateerd aan werken in de gezondheidszorg. 3 van hen zijn erg ziek en wonen bij elkaar.
Wat heftig Tanna, hier draaien de duimen ook dat ze gauw opknappen!
kiara schreef: di 17 nov 2020, 09:05 Jemig wat hoor je dat toch vaak
Mensen werken in de gezondheid zorg knoert hard. Maar hoe kan dat nou met al dat bescherming materiaal
Heel veel sterkte
Das wel simpel. Als de lucht door het masker in je neus kan, kan een vochtdruppel met virus dat in principe ook. Je kan het ze snap lastig maken met filters en speciale stoffen en vormen, maar echt 100% waterdicht wordt het nooit.
En geen kruisbesmetting doen via oppervlakten of contact met de handen is gewoon ontzettend moeilijk. Niet erg als je af en toe een beetje en kortstondig in contact komt, maar als dat continu en in grote hoeveelheden is, is het wel logisch dat er eens wat langs glipt.
Door smulpaap
Pff wat naar Tanna . Ik zal voor jullie duimen
Door sam28
Ik werd vanochtend badend in het zweet wakker. Getempt en 38.6. Verder alleen wat slap.
Richting werk gegaan omdat ik toch daar ook getest moet worden, maar ook omdat het al de zoveelste keer dat ik ziek ben en ik ben dan zo bang dat ze me niet meer geloven. (derde keer sinds juli) :'( Uiteraard wel met dikke beschermingsmiddelen.

Het kan heel goed mijn oor zijn, die is nog steeds niet goed. Als er geen corona uit de test komt vanavond dan ga ik morgen bellen met de KNO dat de AB niet werkt en dat ik dus wel koorts krijg van de AB kuur.
Door Lizzy
Gatverdamme Sam, het zit ff tegen zeg :-\ . Ik hoop dat je wederom negatief getest zult worden. Maar ja, dan moet je inderdaad wel stappen gaan ondernemen richting de KNO!
Door sam28
Lizzy schreef: wo 18 nov 2020, 15:41 Gatverdamme Sam, het zit ff tegen zeg :-\ . Ik hoop dat je wederom negatief getest zult worden. Maar ja, dan moet je inderdaad wel stappen gaan ondernemen richting de KNO!
Ik word 18 dec geopereerd. Dan gaan ze mijn oor saneren en mn trommelvlies sluiten. Het moet echt want dit is niet te doen meer. Maar goed, ik krijg net mail; negatief. :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door