Dit was mijn allergrootste liefde
Foto is bagger , al meer dan 25 jaar geleden
De allerlaatste wandeling in de schoorlse duinen

het lieve mannetje mocht slechts 2 maanden 9 jaar zijn .een zeer agressieve vorm van leukemie .
En w dat was het een lieverd , mijn schaduw
Als ik naar de bieb ging mocht ie altijd mee , ik kom gerust twee uur op mn gemak kijken en boeken uitzoeken . Hij lag rustig naast me , voorbijgangers gingen er met een grote boog omheen

maar een ieder die hem kende was dol op hem . Ik kan nog steeds intens verdrietig om hem zijn . Die grote lieve knuffelbeer . Als puber heeft ie eens een worst van de marktkraam gejat

trainen vond ie een feestje , vooral behendigheid was dikke pret . En op de clubdagen , de fokkers weer zien

die je zo liefdevol en zacht hebben verzorgd tijdens je eerste weken . Voor elke pup ruimschoots een kroelmoment . Ook de kinderen hielpen mee . Velen vonden jou maar een e ge herder . Maar je was een sul met een gouden hartje. Dol.op je kinderen die toen nog jong waren .altijd ging je mee naar school om ze op te halen .De oudste heeft eens een spreekbeurt over jou gedaan , en jij mocht mee van de meester. Rustig lag je in de klas
Ook de meester huilde , toen jij er niet meer was . Tijdens je inslapen zachte muziek van Queen . Soms biggelen de tranen nog als ik dat nummer weer hoor