Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ja dat is wel even extra eenzaam, kan ik me zo voorstellen. Je mist het delen dan van de herinneringen.

De as van Spot staat nog in Nederland. Voorlopig kan niemand die brengen vrees ik. Maar voor mijn gevoel wordt het wel tijd dat hij deze kant op komt.. maar ja, we zullen nog even moeten wachten ...
smulpaap schreef: do 12 nov 2020, 21:00 Amber heeft mij alweer 4 jaar terug verlaten
Okt 2016
En Noa Nov 2014 . Ook alweer 6 jaar terug

Het plan was om de roedel van vier tegelijkertijd uit te strooien
Dat heb ik uiteindelijk maar alleen gedaan
Pijnlijk :'( :'( eenzaam . Maar ik heb het wel gedaan , samen op een voor hen geliefde plek . Ik heb er een filmpje van gemaakt
Nog even wat lieve woordjes , gezegd hoeveel ik van Ze gehouden heb :-* :-* :-*
En daar ging hun as , met de wind mee .En even later zag ik weer wat as in mijn richting komen ... Ik heb nog lange tijd aan de waterkant gezeten .mijn tranen laten gaan
En het filmpje . Het is me zo dierbaar :-* :-* :'( :'(
Mijn Jan Jans en de kinderen , de twee oude wijzen en de twee jonge draakjes
Wat ontroerend...... :-*
Siberienne schreef: do 12 nov 2020, 22:20 Ja dat is wel even extra eenzaam, kan ik me zo voorstellen. Je mist het delen dan van de herinneringen.

De as van Spot staat nog in Nederland. Voorlopig kan niemand die brengen vrees ik. Maar voor mijn gevoel wordt het wel tijd dat hij deze kant op komt.. maar ja, we zullen nog even moeten wachten ...

Ja inderdaad . Maar ook het afsluiten van .
In mijn geval , huis verkopen , huis leeghalen , spullen zoals foto's verdelen . Ik had de baas nog voorgesteld om dit samen af te sluiten . Hij heeft ook jaren voor ze gezorgd , van Ze gehouden . Maar nee , nou ja toen moest ik het maar doen .
Tanna schreef: do 12 nov 2020, 23:23 Deze donderdag was het 6 maanden geleden dat George is ingeslapen en ik mis haar zo verschrikkelijk, dat wordt nog niet echt minder. We waren zo vergroeid met elkaar........
Ja de klok tikt verder he :'( het is en blijft een gemis hoor . Zeker at soort dagen . De sterfdag , hun verjaardag
smulpaap schreef: do 12 nov 2020, 23:25 Ja de klok tikt verder he :'( het is en blijft een gemis hoor . Zeker at soort dagen . De sterfdag , hun verjaardag
Inderdaad.......onze trouwdag pas.....George was onze bruidshond, had speciale toestemming van de bode om mee te komen in het gemeentehuis. Over 2 maanden de eerste verjaardag zonder haar, allemaal moeilijke dingen.
Tanna schreef: do 12 nov 2020, 23:31 Inderdaad.......onze trouwdag pas.....George was onze bruidshond, had speciale toestemming van de bode om mee te komen in het gemeentehuis. Over 2 maanden de eerste verjaardag zonder haar, allemaal moeilijke dingen.
Wat een lieve foto van jullie.

Ok hej dat met eerste sneeuw. Ik denk dat ik hem dan heel hard ga missen. Mijn druif. Hij kon dan zo lekker maf doen.
smulpaap schreef: do 12 nov 2020, 23:20 Ja inderdaad . Maar ook het afsluiten van .
In mijn geval , huis verkopen , huis leeghalen , spullen zoals foto's verdelen . Ik had de baas nog voorgesteld om dit samen af te sluiten . Hij heeft ook jaren voor ze gezorgd , van Ze gehouden . Maar nee , nou ja toen moest ik het maar doen .
Dat is wel heel veel dat je in je eentje moest doen zeg... niet fijn! Maar ook ; ‘sterke vrouw’ !
Dit was mijn allergrootste liefde :-*
Foto is bagger , al meer dan 25 jaar geleden
De allerlaatste wandeling in de schoorlse duinen :'( het lieve mannetje mocht slechts 2 maanden 9 jaar zijn .een zeer agressieve vorm van leukemie . :'(
En w dat was het een lieverd , mijn schaduw
Als ik naar de bieb ging mocht ie altijd mee , ik kom gerust twee uur op mn gemak kijken en boeken uitzoeken . Hij lag rustig naast me , voorbijgangers gingen er met een grote boog omheen :biggrin2: maar een ieder die hem kende was dol op hem . Ik kan nog steeds intens verdrietig om hem zijn . Die grote lieve knuffelbeer . Als puber heeft ie eens een worst van de marktkraam gejat :biggrin2: trainen vond ie een feestje , vooral behendigheid was dikke pret . En op de clubdagen , de fokkers weer zien :D die je zo liefdevol en zacht hebben verzorgd tijdens je eerste weken . Voor elke pup ruimschoots een kroelmoment . Ook de kinderen hielpen mee . Velen vonden jou maar een e ge herder . Maar je was een sul met een gouden hartje. Dol.op je kinderen die toen nog jong waren .altijd ging je mee naar school om ze op te halen .De oudste heeft eens een spreekbeurt over jou gedaan , en jij mocht mee van de meester. Rustig lag je in de klas
Ook de meester huilde , toen jij er niet meer was . Tijdens je inslapen zachte muziek van Queen . Soms biggelen de tranen nog als ik dat nummer weer hoor
Bijlagen
20190404_191417.jpg
20190404_191417.jpg (377.18 KiB) 1624 keer bekeken
Het is vandaag precies 1 jaar geleden dat wij ons meisje moesten afstaan :'( . Alle 365 dagen heb ik mijn meisje vreselijk gemist, elke dag heb ik om haar gehuild, elke dag heb ik aan haar gedacht en terugverlangd naar haar. Kon ik haar nog maar even knuffelen en haar in d'r prachtige donkere oogjes kijken... Ik vind het nog steeds niet te verteren :-X :'( . Ik mis haar zo erg, het doet elke dag zoveel verdriet :'(
IMG_20201202_090648[1].jpg
IMG_20201202_090648[1].jpg (5.1 MiB) 1496 keer bekeken
Vanmorgen een nepkaarsje aan. Vanavond de echte kaarsjes aan. Veel, heeeel veel knuffelen met Huttie en Muttie. Samen onder een dekentje wegkruipen. En dan maar hopen dat de dag voorbij vliegt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door