Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Even ter info,
Ik was vanmorgen als één van de eersten aan de beurt om de nieuwe Russische versie van het COVID 19 vaccin (Sputnik V) te krijgen. Tot nu toe gaat alles prima, geen voelbare bijwerkingen en voor diegəne van jullie diə bang zijn dat het niet getest is, ik həв het geproвееяd en kan met een gеняust hart zеббeи dat er бeən efectoski secundarioski и меня зовут Лопес Обрадор, и я коррумпирован и лжец и почему я даю чистые 😷
Door dinky89
Hahaha ja die vond ik best geniaal :biggrin2:
Al snap ik ook bepaalde kritiek er op wel omdat nu de 'nietsnutten' worden neergezet als de 'helden' terwijl het zorgpersoneel eigenlijk degenen zijn die in de frontlinie staan.
Door Kaela
dinky89 schreef: ma 16 nov 2020, 13:44 Hahaha ja die vond ik best geniaal :biggrin2:
Al snap ik ook bepaalde kritiek er op wel omdat nu de 'nietsnutten' worden neergezet als de 'helden' terwijl het zorgpersoneel eigenlijk degenen zijn die in de frontlinie staan.
Volgens mij zijn de helden van de zorg niet half zo hard nodig als alle andere helden thuis blijven. En daar zijn al die zorghelden dan denk ik ontzettend blij mee zouden zijn!
Laten we wel wezen, met al onze applausjes en vlaggen voor de zorg hebben we de strijd ook niet echt gewonnen.

Ik vind het dus briljant bedacht. Humor en positief.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door