..... zucht
Puur op het plaatje begrijp ik waarom je verliefd bent, prachtig !!!
Dat het landschap anders is als waar jullie nu wonen, zal 1 van de concessies zijn die je misschien wel moet maken, budget is natuurlijk altijd iets waar een verlanglijstje in moet passen.
Dus ik zou het verlanglijstje beginnen met 3 punten waar je geen consessie op wil doen en vervolgen met dingen die je graag wil maar waar je ook zonder kan.
En vliegtuigen, tja, zo te zien was het geen ideaal weer en dan weet ik uit ervaring dat vliegtuigen plots heel anders vliegen als normaal.
Wij wonen in de randstad, hebben 1 keer in Zevenhuizen gewoond en daar kwam tijdens mistig weer opeens een vliegtuig mijn schoorsteen zoenen

.....echt laaaaaaaag
Wij woonden er toen al ruim een maand en hadden nooit een vliegtuig gehoord (en heel eerlijk, ook nooit over nagedacht terwijl Rotterdam Airport toch echt wel in de buurt ligt hemelsbreed

)
Maar in de 2 jaar dat we daar woonden eigenlijk totaal geen overlast ervaren.
En nu wonen we niet in de buurt van een aanvlieg of vertrekroute, maar hoor ik bijna meer vliegverkeer als toen we er zo dichtbij woonden.
Je kan natuurlijk vrij eenvoudig googlen op vliegroutes, dan valt een beetje in te schatten hoeveel vliegverkeer er dicht in de buurt passeert bij normale omstandigheden.
En 'te groot'...tja, dat is maar wat je wil
Als je het leuk vind dat straks familie en vrienden bij jullie kunnen blijven logeren zonder direct 'last' van elkaar te hebben, dan is dit perfect natuurlijk.
Maar ja, als je het wel leuk vind dat familie en vrienden blijven logeren, maar je het minder leuk vindt dat ze meteen 2 weken blijven omdat je geen last hebt van elkaar.....dan is het misschien wel 'te groot'