Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Is het normaal voor een newf pup om buiten zo op het gemakje te kuieren? Dan wil ik er ook zo een :D Lijkt me een verademing na jaren van snelle Fauven die je amper te zien krijgt ::) Die blaadjes in huis en gemuts met een tomaatje neem ik dan wel voor lief :biggrin2:
pike schreef: ma 09 nov 2020, 17:53 Is het normaal voor een newf pup om buiten zo op het gemakje te kuieren? Dan wil ik er ook zo een :D Lijkt me een verademing na jaren van snelle Fauven die je amper te zien krijgt ::) Die blaadjes in huis en gemuts met een tomaatje neem ik dan wel voor lief :biggrin2:
Niet persee hoor.
Maar voor hem wel een beetje, is van nature een blijf in je buurt hondje en we hebben dat ook vanaf dag 1 geoefend. En hij kan ook wel ff rennen hoor , maar op het fimpje was ie wel zen :biggrin2:
Maci had dat ook altijd. Kaio niet, die was altijd pleite ....Fozzy ergens ertussen in.
Ina schreef:Wauw, 25 kilo.....da's meer als mijn volwassen dames :o
Maar ja, hij zal uiteindelijk iets van 60, 70 kilo moeten/mogen gaan wegen of zo?
Dan mag er dus nog een heleboel pup aangroeien :biggrin2:
60 is genoeg :biggrin2:
Kaio schreef: ma 09 nov 2020, 18:43 Niet persee hoor.
Maar voor hem wel een beetje, is van nature een blijf in je buurt hondje en we hebben dat ook vanaf dag 1 geoefend. En hij kan ook wel ff rennen hoor , maar op het fimpje was ie wel zen :biggrin2:
Maci had dat ook altijd. Kaio niet, die was altijd pleite ....Fozzy ergens ertussen in.
Dan moet ik er nog eens zwaar over nadenken, ik wil wel graag een anti-pleite garantie :biggrin2: :biggrin2:
Het is een schatje :D
En nee, ik zou in theorie ZO een pupje willen, maar ik herinner me terrorpupje Snow nog, en momenteel vind ik alleen bestaan al een zwaar leven genoeg.... ;)
Gelukkig kan ik meegenieten hier op Barfplaats van andere pupjes (en zelf nog even niet 4x per nacht wakker gemaakt worden :biggrin2: )
Kaio schreef: ma 09 nov 2020, 09:08 Hihi lijkt wel of iedereen genezen raakt van eventuele puppywensen :biggrin2: :biggrin2:

Nou vooruit heb er nog een paar

20201109_072716.jpg
20201109_072700.jpg
20201105_155620.jpg

Meneer weegt alweer 25 kilo :o gaat ook zo snel zeg.
Nou, ik heb geen pup meer . Maar na 4 bejaarden is een jonge hond wel weer leuk hoor . Weer even zorgeloos door het leven
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door