Heb vanochtend een MRI gehad van mijn oor/hoofd met contrast. Dat contrast was even naar want ik voelde het door mijn lijf jagen en kreeg er hartkloppingen van en het gevoel te gaan flauwvallen.
Ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑do 05 nov 2020, 15:38 angst en adrenaline maskeren vaak klachten.Over adrenaline gesproken, waarschijnlijk komen jouw klachten van de contrastvloeistof daarvandaan. Bij mij wel althans. Ik krijg precies dezelfde verschijnselen: hartkloppingen en flauw van mij hè. Mij werd gezegd dat dat door de adrenaline in de contrastvloeistof zou komen. Nu ben ik geen deskundige maar dat zij de radioloog die mn pols kwam checken
Hopelijk knapt ze goed op van die pijnstillers.
dinky89 schreef: ↑do 05 nov 2020, 17:45 Het was ook erg leuk om mee te denken KaelaOh dat is fijn! Verbetering.![]()
De pijnstilling doet iig zijn werk bij dinky dus dat is fijnze is met haar 14 jaar natuurlijk niet meer de jongste.
Arme Joep dat hij daar alweer ontsteking heeft zittenje voelt je dan ook zo machteloos. Hopelijk trekt het snel weer weg nu de pus weg kan komen
eelke schreef: ↑do 05 nov 2020, 17:22 Waarom dan?Beterschap voor Joep! Klinkt ontzettend naar voor hem en zorgwekkend dat het steeds terug komt!
Ahh Dinky, ja dan blijft het zo vaag hé. Hopelijk snel opknappen en ga je nooit weten wat er precies was.
Hier ook op het dierenartsbankje; voor de derde keer in (1,5 maand? ofzo?) anaalklierontsteking. Volgens mij nog geen dicht abces, de pus lekt 'gewoon' uit zijn anus en het is niet verdikt. Daar. Want tussen zijn anus en staart heeft hij wel een raar uitstulpsel, dat zit me niet lekker (iets met verhoogde kans op anaaltumoren na castratie).
Vind het zo zielig steeds, het doet m zo'n pijn.
Kaela schreef: ↑do 05 nov 2020, 19:10 Beterschap voor Joep! Klinkt ontzettend naar voor hem en zorgwekkend dat het steeds terug komt!
Ze hebben oranje tanden omdat er ijzer in hun tanden zit en dat roest!
Ik heb er multiple gok van gemaakt en de andere opties zijn dat ie last tanderosie heeft, dat het komt door het knagen aan wortels en dat ie helemaal geen oranje tanden heeft (met een hele duidelijke foto met oranje tanden er naast)
Kaela schreef: ↑do 05 nov 2020, 19:10 Beterschap voor Joep! Klinkt ontzettend naar voor hem en zorgwekkend dat het steeds terug komt!Klier is gespoeld in er zit ab zalf in. Dus dat is 'mooi', want wat ook mijn plan zou zijn. De bult is niet oké, als in; die zit er ineens, dus als het geen ontsteking als in een puist ofzo is, dan moet ik bedenken wat ik wil. Biopt, weghalen of niets doen
Ze hebben oranje tanden omdat er ijzer in hun tanden zit en dat roest!
Ik heb er multiple gok van gemaakt en de andere opties zijn dat ie last tanderosie heeft, dat het komt door het knagen aan wortels en dat ie helemaal geen oranje tanden heeft (met een hele duidelijke foto met oranje tanden er naast)
eelke schreef: ↑do 05 nov 2020, 21:39 Klier is gespoeld in er zit ab zalf in. Dus dat is 'mooi', want wat ook mijn plan zou zijn. De bult is niet oké, als in; die zit er ineens, dus als het geen ontsteking als in een puist ofzo is, dan moet ik bedenken wat ik wil. Biopt, weghalen of niets doenHe bahbest wel ruk.