Wij staan meer en meer te klapperen met onze oren, hoe het elke dag drukker en drukker wordt

..... en de klanten hebben gewoon geen mondkapje op......
1 collega maakt gewoon keihard opmerkingen, precies zo hard dat de klanten het kunnen horen

... en wij liggen in een deuk

...
Had zaterdag klant die het heel vervelend vond dat ie zn pincode met zn blote vingers moest intoetsen (andere mense doen het met een servetje, nagels, autosleutel etc)..... hou altijd netjes mn mond, maar kon nu mn mond niet houden.... zeg tegen hem: ‘Tja.... dr wordt ook dringend geadviseerd om in openbare ruimtes een mondkapje te dragen’..... meneer werd vuurrood en zei dat ie er wel 1 in zn jas had, maar ja..... kwam niet meer bij... zal je maar niet de reactie geven van de klant die daar achter stond MET mondkapje op

......
Sorry hoor.... kan het verkeerd begrijpen allemaal, maar soms.....schiet me maar lek.....
Edit: ik ben VERPLICHT om een mondkapje te dragen ondanks dat er een scherm tussen mij en de klant zit (bescherming tussen collega’s en mij)... hoe vaak de klant giga boos wordt (soms zelfs uit zn plaat gaat), omdat ze ons niet verstaan.... vaak doe ik mn mondkapje uit mezelf al af als ik in de gaten heb dat ze me niet verstaan... maar ook als de klant een mondkapje op heeft... het is echt zo erg/frustrerend dat we elkaar niet verstaan.... heb zelfs al een klant gehad die slechthorend was (en uiteindelijk zn gehoorapparaten liet zien), we hadden beiden mondkapje op en meneer was blij dat ik uit mezelf mn mondkapje afdeed zodat ie kon liplezen..... ik begrijp het echt wel allemaal, maar dit werkt zo ook niet

... sorry als ik iets verkeerds zeg, maar het zit me zo hoog alles....