In het kader van klein leed.
zo'n 10 weken geleden een bank besteld en er gelijk bij vermeld hoe het zat met levering omdat wij de woonkamer op de eerste verdieping hebben (drive in woning). Was geen enkel probleem werd gezegd. Gistermiddag werd ik gebeld dat de bank was geleverd en de volgende dag (vanmorgen) mee kon op de bezorgronde. Ik nogmaals vragen of het duidelijk was dat hij naar eerste verdieping moest. Stond er nog niet bij maar zou er bij gezet worden. Gisteravond om ruimte te maken samen met H. de oude bank naar beneden geworsteld via de trap. Kreeg ik vanmorgen tijdens mijn werk een appje van H dat ze de bank niet naar boven kregen en dat er ook werd gevraagd of wij het wel hadden aangegeven
H heeft dus gezegd dat we dat meerdere keren hebben aangegeven. Kortom, ze zijn ondanks onze waarschuwingen vooraf weer terug gegaan met de bank om te overleggen hoe het nu aangepakt gaat worden. Op dit moment heb ik er nog niets over gehoord en weten we dus niet wanneer we weer een bank in de woonkamer hebben
Aangezien het nogal een crime was om de bank naar beneden te krijgen zet je ook niet zomaar weer de oude bank terug
Baal hier zo enorm van omdat je het meerdere malen vooraf al aangeeft
Had ik toch gisteravond naar mijn voorgevoel moeten luisteren en H moeten zeggen de bank alleen opzij te zetten voor de nieuwe bank ipv naar beneden te zetten....